Gjest Heartbroken Skrevet 16. juli 2012 #1 Skrevet 16. juli 2012 Finner jo hundrevis av oppskrifter på nettet, men om noen har en velprøvd oppskrift til meg, hadde jeg blir kjempeglad
Lady lovely locks Skrevet 16. juli 2012 #2 Skrevet 16. juli 2012 Knus oriokjeks ca 2 pakker og 100 gr smletet smør. - detter bunden. fordel utover en kakeform og stett den i kjøleskapet Lag sjokolademose etter anvisning på posen. - hell over bunden Visp krem med litt vanilje smak. ha på toppen når mosen er stivnet. - ha noen knuste kjeksbiter på toppen. ¨
Gjest Heartbroken Skrevet 16. juli 2012 #3 Skrevet 16. juli 2012 Knus oriokjeks ca 2 pakker og 100 gr smletet smør. - detter bunden. fordel utover en kakeform og stett den i kjøleskapet Lag sjokolademose etter anvisning på posen. - hell over bunden Visp krem med litt vanilje smak. ha på toppen når mosen er stivnet. - ha noen knuste kjeksbiter på toppen. ¨ Tusen takk
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #4 Skrevet 16. juli 2012 Knus oriokjeks ca 2 pakker og 100 gr smletet smør. - detter bunden. fordel utover en kakeform og stett den i kjøleskapet Lag sjokolademose etter anvisning på posen. - hell over bunden Visp krem med litt vanilje smak. ha på toppen når mosen er stivnet. - ha noen knuste kjeksbiter på toppen. ¨ Krem med vaniljesmak? Er det sånn liten boks med kremfløte du mener? Hvordan få vaniljesmak? Og setter man bunnen i kjøleskapet mens man vente på at moussen skal stivne? Hvor lenge skal den stå i kjøleskapet egentlig?
Flettfrid og lilleprins Skrevet 16. juli 2012 #5 Skrevet 16. juli 2012 Anbefaler philadelfiaost i kremmen.
Mammatilfinesmå Skrevet 16. juli 2012 #6 Skrevet 16. juli 2012 Jeg bruker oppskriften fra freia, kjempegod og superenkel! http://www.freiahjemmekonditori.no/?id=154&type=Recipe#all
Lettie Skrevet 16. juli 2012 #7 Skrevet 16. juli 2012 Jeg bruker et lag til: miks melis og philadelfiaost og bland med pisket krem. Lag 1: knuste kjeks med smør (jeg bruker margarin, selvom det er usunt, for jeg takler ikke smørsmak på denne kaka) Lag 2: philadelphiaost/melis/krem. Lag 3: sjokolademousse, fra pose. Strø over knuste kjeks Lag 4: Pisket krem Pynt med sjokoladesaus
Iselilja Skrevet 16. juli 2012 #8 Skrevet 16. juli 2012 Denne er god og enkel http://trinesmatblogg.no/2009/01/22/oreokake/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå