Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #1 Skrevet 16. juli 2012 Jeg må oppgradere mitt alt for trege mobile bredbånd. Nå har netcom tilbud på mobile bredbånd med nettbrett. https://shop.netcom.no/nettbrett/samsung/galaxy-tab2-10-1-16gb-3g-p5100-sil Tenkte å bestille meg dette. Min pc er helt håpløs å ha med å gjøre. Men hva er deres erfaringer med nettbrett? Kan de brukes til noe annet enn surfing? Og kan man gjøre alt på internett på nettbrettet som man kan gjøre på en pc?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #2 Skrevet 16. juli 2012 Er et mulig å legge inn bilder og koble til skriver? (så jo at det var usb tilgang, men går det an å skrive ut med nettbrett? Orker ikke bruke masse penger på en pc når jeg uansett bare bruker den til nettbank, bittelitt surfing og til å få skrevet ut bilder.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #3 Skrevet 16. juli 2012 Tror du kan koble til trådløs skriver. Kan i hvertfall det på ipad. Vi kjøpte Ipad for noen dager siden, men må si jeg er skuffet. Alle skryter så av de, men sannheten er at de aldri kan erstatte en pc. En annen ting med ipad, den kan ikke kjøre flash player, så mange av videoene som ligger på diverse nettsider får en ikke sett.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #4 Skrevet 16. juli 2012 Pc er mer funksjonell, men Ipad er helt ok til å ha med seg på ferie osv. Man kan lese aviser, facebook nettbank, dib, høre musikk, epost osv. Funker helt fint til det bruk. Har heller ikke oppdaget problemer med å se filmklipp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå