Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #1 Skrevet 16. juli 2012 Jeg har time kl 11 imorgen, Ringte de nå kl 1103 for avbestille (hadde helt glemt det) og da må de belaste meg for hele timen.. Fy f*** så firkanta asså.. 3 minutter for sent.. bokstavlig talt.. GRRR
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #2 Skrevet 16. juli 2012 Regler er regler, er ikke dems feil at du glemte det, og ringte 3 minutter etter fristen.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #3 Skrevet 16. juli 2012 Forstålig og riktig, men veldig erglig for deg.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #4 Skrevet 16. juli 2012 Jaja.. forstår jo at det er regler.. men for dems del kunne min klokke vært akkurat 11 .. men jeg var ærlig og spurte om det gikk fint.. så skulle tro de ikke skulle være et så stort problem. 1200 kroner fordi de ikke kan være litt behjelpelig.. de 3 minuttene skapte ikke noen større problemer for dem:)
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #5 Skrevet 16. juli 2012 Da skjønner jeg ærlig talt ikke hvorfor du ikke bestreber deg til og komme deg på timen??
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #6 Skrevet 16. juli 2012 Forstår det er veldig ergelig for deg, men problemet for dem er at de ellers risikerer å tape de pengene.... og det er mange som avbestiller og endrer timer. Det er ikke lett å få noen til å ta timen din heller på kort varsel. Problemet er hvor skal de sette grensen. Tenk om det ringte en rett etter deg som også ville avbestille time kl 11 hos annen lege der, men ble stående på vent mens du snakket med dem - skulle du sluppet å betale mens hun måtte? De må nok bare sette en grense og holde på den, hvis ikke blir det urettferdig. Jeg driver med behandling selv, og ville hatt mye tap om folk ikke måtte betale for timer de ikke tok. Og så er det veldig ressurssløsing når man faktisk kunne ha hjulpet andre den timen hvis man visste det før. Når alt det er sagt, så er det lov å bruke skjønn også avhengig av grunnen til avbestilling. Hvis du kjenner noen andre som ønsker ul i morgen så ring og hør om de kan overta timen din...
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 16. juli 2012 #7 Skrevet 16. juli 2012 Poenget her HI, er at de er pliktige å gi beskjed minst 24 timer før timen, om det er en ledig time som dukker opp. Siden du ringte etter 24 timer, så blir denne timen stående åpen, sier seg jo selv det da, med tanke på dems økonomi osv, at du må betale for deg. De kan jo ikke forskjells behandle heller.. "Du ringte 3 minutter over, så det går greit, men de som ringer 4-5-6 minutt over, må betale".. Nei, reglene er regler som må følges, så alle får likt tilbud, og like konsekvenser.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #8 Skrevet 16. juli 2012 Hvor var dette? Jeg leter etter en ul-time fortest mulig. Kanskje jeg kan ta den så slipper du å betale?? )
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #9 Skrevet 16. juli 2012 Og da var ul timen utlyst på facebook og da får de jo dobbelt betalt om noen tar timen samt at du må også betale for din time! Fy faen for noen råtne idioter:((
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå