Gå til innhold

Erfaring med dette bilsetet eller denne vognen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Quinny Zapp Xtra barnevogn? Ser man kan legge den helt ned. Vil det si at man kan bruke den til nyfødt? :) Hvilken erfaring har du med barnevognen?

Maxi-Cosi Cabriofix bilsete... Hvilken erfaring har du med dette setet?

Ser at lekmer.no har et pakketilbud på disse to til kr 3999 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dette setet og er veldig fornøyd så langt. Bruker det både med og uten base alt etter hvilken bil vi bruker og det er enkelt å feste.

Skrevet

Kjempebra =) tror ikke det var base med i dette tilbudet, men det går sikkert an å kjøpe ved siden av :)

Skrevet

Setet er helt supert, men ville nok hatt basen til. Vogna er ihvertfall populær, men jeg synes den er for åpen. Dessuten ligger ikke baby flatt i den, det er som en vippestol på hjul..

Jeg hadde kjøpt dette setet igjen om vi skulle hatt flere, men til lett trille hadde jeg kjøpt babyjogger city mini. Lett, kalesje som dekker godt og god sovestilling.

Skrevet

Quinny Zapp Xtra barnevogn er en paraplytrille og ikke en vogn for nyfødte. Da bør du heller velgen en vogn som er vendt mot deg og er mer lun.

Skrevet

Vi har også Cabriofix setet, og har spart det og skal bruke det til nummer to nå. Var veldig fornøyd med det.

Har ikke brukt Quinny Zapp vogna selv, men tror ikke det er egnet fra nyfødt. Du kan derimot klikke på bilsetet fra nyfødt og kanskje fram til 5-6 mnd hvor vogna kan brukes. Jeg leste litt om den her: https://www.flust.no/barn-og-baby/barnevogn/barnevogner/quinny-zapp-xtra-trille/

Skrevet

Tusen takk for god hjelp! :)

Nå har vi en eldr Simo duo vogn fra forrige barn :) Den kan vi bruke til lengre vognturer. Kan være greit med en "vippestolvogn" (fikk det samme inntrykket;)) når en skal en kjapp tur på senteret eller innom butikken ;)

Håper ikke basen er like dyr som setet da ;)

Skrevet

Hadde maxi cosi pebble i komb med zapp xtra, genialt! :) Og Simo duo til hverdags. Knall :)

Skrevet

sjekk ut kiddies24.de, jeg har bestilt maxi cosi pebble med base derfra, myyye billigere enn i butikk i Norge:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...