Gå til innhold

Brukte sko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har arva masse sko i str 21-23. Har jo hørt at man ikke skal bruke brukte sko, da de allerede er gått inn. Gjelder dette også når de er så små? Sånn som vinterskoene er brukt 1 sesong (barnet var da ca 1,5-2år). Ville dere tatt i bruk skoa?

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Vi har hvertfall arvet sko etter fetteren til guttungen vår, opp til str 24. Fått noen nye sko av familien uten om, men går mye i brukt. Men jeg tar alltid ut såla i skoene, og sjekker om man ser fotavtrykket etter fetteren, gjør man det, så brukes de ikke, eller brukes kun som reserve sko, eller om det ikke blir så mye gåing på guttungen.

Skrevet

Vi bruker arvesko som reserve-/tilleggssko vi også.

Pensko er sjelden mye brukt, men vintersko kan være det da dette er mye dyrere.

Skrevet

Sier som hun over, det handler om hvor mye de er brukt, og om de har formet seg etter foten. Gode eccosko, for eksempel, kan være fristende å arve siden de er så dyre, men de former seg fort etter foten. Også når barna er så små. Støvler gjør ikke det, og kan lett arves. Det samme med sandaler, eller pensko. Det er ikke krise om man har noen brukte sko en dag eller to, som reserve når de nye for eksempel har blitt våte. Det er langvarig bruk som gjelder.

Skrevet

Er veldig skeptisk til dette å arve sko. Har aldri latt mmine arve sko, men unntak av noen støvler og finsko.

Skrevet

Ville ikke brukt vintersko som er brukt en hel sesong. Ungene bruker skoene sine mye.

Skrevet

Har alltid vært veldig skeptisk selv til å arve brukte sko. Men litt i tvil når vi nå arva dobbelt opp av både cherroxser, gummistøvler, vintersko m.m. Føler meg litt utakknemelig hvis jeg ikke tar det i bruk.

HI

Skrevet

Vi har brukt masse brukte sko. Ingen av våre unger som har problemer ned beina av den grunn. Bruk med god samvittighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...