I scream for icecream! Skrevet 16. juli 2012 #1 Skrevet 16. juli 2012 ...etter 2-4 mnd, er det noe å klage på? Jeg kjøpte nye støvler til gutta av merket Hummel i slutten av februar. Vi begynte først å bruke dem skikkelig en del senere enn det, siden de hadde goretexsko i vinter, men husker ikke nøyaktig når. Nå er det store hull både foran og bak i begge støvlene til eldstemann. Han har både joggesko og sandaler i tillegg, og bruker jo ikke støvlene hver dag, men har hatt dem i barnehagen. Han blir klissvåt selvfølgelig, og støvlene er helt ubrukelige. Bør de ikke vare lengre enn som så, særlig når de er av et godt merke?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #2 Skrevet 16. juli 2012 Himmel er vel ikke kjent for kvalitetsstøvler? Du kan sikkert ta en tur innom å spørre om du kan få reklamere. Men det er stor forskjell på støvler som løsner i liminga, og støvler som blir slitt av å f eks subbes i bakken under sykling og bremsing. Er det sistnevnte form for hull hadde jeg ikke troppet opp i butikken i det hele tatt:-)
I scream for icecream! Skrevet 16. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2012 Takk for svar! Jeg trodde Hummel var et bra merke, jeg? Det er jo ganske dyrt, og blir jo solgt i "finere" barnebutikker. Det kan godt hende han bremser mye med føttene på syklene i barnehagen, det vet jeg ikke. Har aldri opplevd sånn slitasje på støvler før da, de skal jo tåle litt, trodde jeg.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2012 #4 Skrevet 16. juli 2012 Har du kvitteringen syns jeg helt klart du kan klage på de om det er en produksjonsfeil. Jeg bruker som regel å kjøpe viking støvler til ungene til 199 kr og de har holdt lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå