geitemarken Skrevet 15. juli 2012 #1 Skrevet 15. juli 2012 Har forsøkt for første gang å sjekke inn online for at familien skal få sitte ilag under reisen. Men ble så usikker på om det ble rett.. Er med SAS vi reiser. Det ble ikke spurt om hvor mange kolli vi har så det tar vi vel på automaten på flyplassen? Når jeg var ferdig ble det spurt om å skrive ut boardingkort, men skriveren funket ikke. Får vi da skrevet ut boardingkort på automaten på flyplassen også samtidig med kollilappene??? Ble litt forvirret her og er redd jeg har fucket opp hele greia når det skulle være så enkelt...
Tyra79 Skrevet 15. juli 2012 #2 Skrevet 15. juli 2012 De gangene jeg har sjekket inn på forhånd, har jeg gått til automaten og fått både boardingkort og baggasjelapper. Plassene jeg har reservert, har blitt lagret! Alt går fint, god tur:)
geitemarken Skrevet 15. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2012 De gangene jeg har sjekket inn på forhånd, har jeg gått til automaten og fått både boardingkort og baggasjelapper. Plassene jeg har reservert, har blitt lagret! Alt går fint, god tur:) PHU,nå ble jeg lettet! Om jeg ikke var stresset nok fra før så måtte jeg jo prøve å gjøre noe nytt.. hehe ja, men da får jeg jo kanskje sovet litt i natt til og med:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå