Gå til innhold

Dere som er alene med barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det med damene bf finner seg? Vi har en grei tone, men han finner alltid de som har bestemt seg for å ikke like meg. Jeg trenger ikke å være bestevenner med de eller han, men jeg kjenner det er sårt at de har bestemt seg allerede før de har møtt meg, og eneste grunnen er at vi har barn sammen. Det danner ikke akkurat et godt grunnlag for godt samarbeid. Blir oppgitt over at han ikke kan finne noen som kan akseptere at jeg eksisterer uten å lage noe styr ut av det. Hvordan takler dere sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nok ikke takla det så bra, ettersom han ble sammen med ei før vi faktisk gjorde det slutt. Men nå er mini der bare en gang i uka om de har tid. Men for all del hu er sikkert ei kjempe jente, bare jeg som har litt knekt stolthet.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Han har ikke noen ny dame enda som er fast, bare veldig mange løse og de involverer han ikke i vesla´s liv så de ønsker jeg ikke møte...

Men den dagen han møter en fast skal jeg møte henne før hun møter vårt barn helt enkelt. Jeg skal vre smørblid og søt og hun bør vøre det samme. Er hun ikke det blir sammarbeidet vanskelig og det vil straffe seg i lengden. Er hun kjip mot vesla får ikke bf ha henne overnattende når hun er der enkelt og greit. Jeg er sjef det er hedigvis bf rimelig klar over og har nada han skulle ha sagt om noe som helst. Men jeg går selvfølgelig inn for en god relasjon oss alle imellom.

Skrevet

Kan det være at bf har snakket i mindre fine ordelag om deg da, siden det er fellesnevneren?

Skrevet
Han har ikke noen ny dame enda som er fast, bare veldig mange løse og de involverer han ikke i vesla´s liv så de ønsker jeg ikke møte... Men den dagen han møter en fast skal jeg møte henne før hun møter vårt barn helt enkelt. Jeg skal vre smørblid og søt og hun bør vøre det samme. Er hun ikke det blir sammarbeidet vanskelig og det vil straffe seg i lengden. Er hun kjip mot vesla får ikke bf ha henne overnattende når hun er der enkelt og greit. Jeg er sjef det er hedigvis bf rimelig klar over og har nada han skulle ha sagt om noe som helst. Men jeg går selvfølgelig inn for en god relasjon oss alle imellom.

Jeg er helt enig med deg. Og han har hatt bare et fast forhold, men hun bestemte seg for å ikke like meg før hun møtte meg, var flaut å møte henne. Han har hatt 4-5 som han har holdt på med, og de har heller ikke likt meg. Men jeg har bare møtt hun som han hadde et forhold med. Jeg er hyggelig og sier ingenting negativt, prøver å samarbeide, osv. Det samme gjør han, men han forteller meg også at de ikke liker meg. Og det eneste jeg har gjort er å ha barn med han. De er sjalu, men det har vært slutt mellom oss i mange år, og ingenting vil skje igjen. Jeg føler meg bare utrolig dum. Og takler dårlig holdningene deres uten å ha møtt meg engang.

HI

Skrevet
Kan det være at bf har snakket i mindre fine ordelag om deg da, siden det er fellesnevneren?

Ja, skal ikke se bort ifra det. Men han har også for vane å finne umodne jenter som ikke har orden på sitt eget liv. Jeg har vært alene hele veien, ikke så mye som en date engang. Men jeg har også krav til at en ny mann aksepterer at bf eksisterer og at jeg innimellom må snakke med han uten at det blir drama. Bf finner det helt motsatte og synes det er naturlig at en ny dame ikke liker meg før de har møtt meg.

HI

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet
Han har ikke noen ny dame enda som er fast, bare veldig mange løse og de involverer han ikke i vesla´s liv så de ønsker jeg ikke møte... Men den dagen han møter en fast skal jeg møte henne før hun møter vårt barn helt enkelt. Jeg skal vre smørblid og søt og hun bør vøre det samme. Er hun ikke det blir sammarbeidet vanskelig og det vil straffe seg i lengden. Er hun kjip mot vesla får ikke bf ha henne overnattende når hun er der enkelt og greit. Jeg er sjef det er hedigvis bf rimelig klar over og har nada han skulle ha sagt om noe som helst. Men jeg går selvfølgelig inn for en god relasjon oss alle imellom.
Jeg er helt enig med deg. Og han har hatt bare et fast forhold, men hun bestemte seg for å ikke like meg før hun møtte meg, var flaut å møte henne. Han har hatt 4-5 som han har holdt på med, og de har heller ikke likt meg. Men jeg har bare møtt hun som han hadde et forhold med. Jeg er hyggelig og sier ingenting negativt, prøver å samarbeide, osv. Det samme gjør han, men han forteller meg også at de ikke liker meg. Og det eneste jeg har gjort er å ha barn med han. De er sjalu, men det har vært slutt mellom oss i mange år, og ingenting vil skje igjen. Jeg føler meg bare utrolig dum. Og takler dårlig holdningene deres uten å ha møtt meg engang. HI

Noen er bare sånn og desverre så gjør ikke mennene de slutt av den grunn. Min egen stemor var nemlig slik. Først nå som jeg selv er voksen og med barn har hun senket garden... Beklager men du kan om det blir varig belage deg på noen tøffe år desverre :( Skjønner ikke hvorfor de er sjalu når de har fptt mannen på kroken, men det er vel det med at han altid vil ha et ubrytelig bånd til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...