Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #1 Skrevet 15. juli 2012 Jeg var så frekk og freidig at jeg våget å gifte meg altfor ung og blir dermed garantert skilt i løpet av kort tid (ref §15.67 i DIB-grunnloven), så derfor lurer jeg på hva jeg har krav på fra NAV sånn at jeg kan få kjøpt meg min egen fantasileilighet (jeg er selvsagt for ung til at dette faktisk går an- ref § 13.87 i Dib-grunnloven) og aldri jobbe mer i hele mitt liv- hjeeeeeelp!!!!!
Gjest sandyBay1 Skrevet 15. juli 2012 #2 Skrevet 15. juli 2012 Har du barn??? Har krav på mye da vettu Pass på å få unge hvert 3 år, så får kronisk O.s....
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 15. juli 2012 #3 Skrevet 15. juli 2012 Har du barn??? Har krav på mye da vettu Pass på å få unge hvert 3 år, så får kronisk O.s.... Kanskje lurt å vite alle fakta før man sprer om seg usannheter? Om du studerer kan du få utvidet OS i 2 år ekstra. Så studer du og få barn hvert 5 år så går det så fint så =)
Gjest sandyBay1 Skrevet 15. juli 2012 #4 Skrevet 15. juli 2012 Herregud assa!! Må du virkelig kverulere sann æ?? Har sjøl fått onge hvert 3 år og studere? KAn man ikke gå på NAV resten av livet a?
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #6 Skrevet 15. juli 2012 Viste du ikke det HI at man må ha tilatelse fra Dib for å gifte seg,skriftlig søknad Må leveres inn til oss! Og siden du tydeligvis ikke har lest Dib grunnloven er du herved utestengt til du søker skillsmisser og begynner å leve livet!
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #7 Skrevet 15. juli 2012 Husk å bruke katta til nabon eller grønnsaksskuffen når nøden melder seg
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. juli 2012 #8 Skrevet 15. juli 2012 Du trenger nok å teste ut livet som flaggermus før du kan gifte deg igjen, ja.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #9 Skrevet 15. juli 2012 Du trenger nok å teste ut livet som flaggermus før du kan gifte deg igjen, ja. Eller LAUSMUS
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #10 Skrevet 15. juli 2012 Må passe på så ikke tyven kommer nå....
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #11 Skrevet 15. juli 2012 Fy skam deg HI! Tenk å ikke følge DiB-grunnloven! Men du får gjøre opp for deg i morgen den dag, og pent ta ut skilsmisse! Dette er uhørt. Si i det minste at du har fått barn hvert 3-5 år i det minste?!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 15. juli 2012 #13 Skrevet 15. juli 2012 Sametrusa beholder du ved et eve oppgjør! Og honklet får vi håpe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå