Gå til innhold

Flaskevarmer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da må jeg gå over på mme, og dermed lurer jeg på om noen vet om noen gode flaskevarmere?? Ikke Ilamo go, men noe man kan sette flasken nedi eller legge den inni slik at vannet blir temperert!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt phillips og avent. Syns begge brukte altfor lang tid. Så ble mikroovn hjemme, og termos med varmt vann på tur. Når babyen var 6 uker gikk jeg over til å gi romtemperert melk på tur. De ferdigkartongene. På natta hadde jeg også en slik kartong under dyna til babyen, så var det bare til å tømme på flaska. Du kan også ha en kanne med kokt vann og bare helle over i et beger, så setter du flaska i den. Er omtrent samme prinsipp som flaskevarmer.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Vi kjøpte Avent, type slik som varmer opp vannet, så kjøpte vi type "termopose", men synes ikke de er noe tess heller, så her har vi med en termos med varmt vann, og heller kaldt vann på flaskene, så det vil få rett temp når det blandes.

Vi får kun brukt NAN H.A.1 denne gangen, men med storebror, så tok han romtempererte nan eller Semper (eller hva pokker det heter igjen!) fra han var ca 8 uker, da startet han å godta romtemperert melk.

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Vi gjør det samme som kokkokko. Micro hjemme og vann på termos når vi er på tur.

På natten fyller vi en termokopp med vann, og heller dette oppi flasken med kaldt vann (har funnet ut at det er ca 100 ml med kaldt og 50 ml med varmt som blir perfekt). I tillegg har vi doseringsbokser, så det tar maks 1 minutt å lage hele flasken.

Alle flaskevarmere vi har testet bruker altfor lang tid.

Skrevet

Takker for svar:) bare lurer på hvor lang tid de bruker, er det snakk om 5 minutter liksom??

Skrevet

Ja, det er snakk om ca. 5 min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...