Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #1 Skrevet 15. juli 2012 Jeg har permisjon fra min ene faste jobb pga jeg prøver en ny jobb. I den nye jobben er jeg vikar på ubestemt tid, er en som er sykemeldt over lengre tid og ingen vet(ikke han selv engang) om han noen gang kommer tilbake eller når. Hvis jeg får fortsette som vikar må jeg nok si opp mine faste jobber(har en på 30% og en på 50%).... ville dere gjort det? Jeg ELSKER den nye jobben min og gjør alt i min makt for at de skal være fornøyde med meg. Denne jobben har jeg sikla etter LENGE! Men jeg er jo litt redd da pga uvisshet.......
LuksusLiv Skrevet 15. juli 2012 #2 Skrevet 15. juli 2012 Ja, jeg ville gjort det. Viktig å trives på jobb, og av og til må man bare ta en sjanse og satse på at det ordner seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå