Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #1 Skrevet 15. juli 2012 Jeg er gravid og er helt hekta på å spise på håret mitt!! Håret mitt blir ødelagt, men jeg klarer ikke å stoppe! den smaken etter balsamen min er drit god! har prøvd å bytte balsam pga det, men jeg spiser på håret alikevel! :/ for å berge håret mitt kjøpte jeg meg extension som jeg vasket i samme sjampo og balsam som jeg bruker, men det smakte ikke like godt! jeg tenker liksom ikke over det eller, pluttselig sitter jeg med håret i munnen... huff, hva skal jeg gjøre!? :')
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #2 Skrevet 15. juli 2012 Har du sett programmet 1000 måter å dø på på kanalen MAX? Det ene eksempelet var en dame som plutselig døde, uten noen logisk grunn. Trodde de. Obduksjonen viste at hun hadde en stor hårball et eller annet sted i kroppen (husker ikke hvor), og dette var grunnen til at hun døde. Denne damen hadde altså uvanen at hun spiste på håret sitt.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #3 Skrevet 15. juli 2012 Har du sett programmet 1000 måter å dø på på kanalen MAX? Det ene eksempelet var en dame som plutselig døde, uten noen logisk grunn. Trodde de. Obduksjonen viste at hun hadde en stor hårball et eller annet sted i kroppen (husker ikke hvor), og dette var grunnen til at hun døde. Denne damen hadde altså uvanen at hun spiste på håret sitt. hjeelp, nå ble jeg ganske redd... kan man dø av det jeesees, takk for svar, kanskje det hjelper å skremme uvanen av meg.. nå kommer jeg kanskje til å tenke meg om før jeg spiser på håret mitt neste gang takknemlig for det!
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #4 Skrevet 15. juli 2012 He he, var jo egentlig ikke meningen å skremme deg da. Men hvis det er det som skal til for at du skal slutte med det så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå