Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #1 Skrevet 15. juli 2012 vi er to stykker som startet i ny jobb i juni. sjefen vår spurte oss på mandag om vi var opptatt på lørdagen. vi trodde da vi kansje fikk ekstra vakt på jobben. men nei. hun trengte servitører til sitt selskap og hadde tenkt på oss. vi var dumme nok til å si at vi ikke hadde planer før vi fikk vite om selskapet. vi sa ja til å være servitører, vi kom kl 17. vi jobbet hele tiden fra vi kom til kl var 2 på natta. vi har ikke fått noe lovet noe vi skal få for dette. vi er også for nye på jobben i prøvetid for å tørre å spørre om hva vi får for dette. når vi dro derifra i natt så sa ho at vi skulle ta oppgjøret på mandag da vi begge var på jobb igjen. men lurer litt på hva som er vanlig å få for en slik jobb. vi var alene som servitører, var ca 40 stykker der.
Snuppelupp1988 Skrevet 15. juli 2012 #2 Skrevet 15. juli 2012 Har hatt noen sånne jobber og har fatt alt fra 2000 til 6000 kom annpå om man fikk inkludert mat/drekke på slutten. Om dere var med på opprydding/oppvask. Men 2000 har altid vært minste pris her... Håper det hjalp noe
englespire Skrevet 15. juli 2012 #3 Skrevet 15. juli 2012 jeg har jobbet slik som servitør endel ganger, og fått alt fra 500 til 2000,- for en kveld.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #4 Skrevet 15. juli 2012 Har hatt noen sånne jobber og har fatt alt fra 2000 til 6000 kom annpå om man fikk inkludert mat/drekke på slutten. Om dere var med på opprydding/oppvask. Men 2000 har altid vært minste pris her... Håper det hjalp noe jeg håper på å få en del. vi fikk mat og brus. men hadde jo ikke tid til å spise. så å fådet er jo sikkert greit. men hadde hvert fint med tid. vi var med på oppvaska etter middag. og etter kaker.samt at vi passet på badene hvor vi skulle passe på do papir og at det skulle være tørre håndkler. vi ble itillegg behandlet som dritt av gjestene. ungene til sjefene våre slang dritt etter oss. lite koselig.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #5 Skrevet 15. juli 2012 jeg har jobbet slik som servitør endel ganger, og fått alt fra 500 til 2000,- for en kveld. 500 syns jeg er alt for lite. håper på 1500+++
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #6 Skrevet 15. juli 2012 Sikker på at sjefen din ser på det som en jobb og at hun ikke kommer med en flaske vin på mandag? Hva folk mener er "riktig" betaling for slike jobber er svært individuelt :-p
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #7 Skrevet 15. juli 2012 Sikker på at sjefen din ser på det som en jobb og at hun ikke kommer med en flaske vin på mandag? Hva folk mener er "riktig" betaling for slike jobber er svært individuelt :-p hun bør jo vite etter en rekke ganger hvor jeg har sagt at jeg ikke drikker. liker ikke drikke. har det like moro med cola. men vi får se.
Snuppelupp1988 Skrevet 15. juli 2012 #8 Skrevet 15. juli 2012 Har hatt noen sånne jobber og har fatt alt fra 2000 til 6000 kom annpå om man fikk inkludert mat/drekke på slutten. Om dere var med på opprydding/oppvask. Men 2000 har altid vært minste pris her... Håper det hjalp noe jeg håper på å få en del. vi fikk mat og brus. men hadde jo ikke tid til å spise. så å fådet er jo sikkert greit. men hadde hvert fint med tid. vi var med på oppvaska etter middag. og etter kaker.samt at vi passet på badene hvor vi skulle passe på do papir og at det skulle være tørre håndkler. vi ble itillegg behandlet som dritt av gjestene. ungene til sjefene våre slang dritt etter oss. lite koselig. Klassisk å få sånt fra barn og voksne desverre. Så mange ganger jeg bare har hatt lyst til klinke dem i hue med serveringsfatet Men jeg hadde nok ikke tatt noe mindre enn 2000 for den jobben. Så blir jo spenndende å se hva du får
MillaCamilla Skrevet 16. juli 2012 #9 Skrevet 16. juli 2012 Jeg hadde sendt regning på en passende timepris. Kanskje 150 kr timen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå