Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #1 Skrevet 15. juli 2012 Logget meg inn på min facebook side, å ser at jeg har fått en melding i innboksen. Går inn å leser denne, da jeg oppdager at gubben har brukt min pc så det var hans facebook jeg kom rett inn på. Han har tekstet med ei han kjente for 15 år siden. Det viser seg at hun har flyett til samme område som oss. De har skrevet ca 30 meldinger med hverandre, ikke noe snusk eller fanteri som står der- egentlig. Det eneste jeg reagerte på var at gubben inviterte henne med på en fest, med sine venner. Jeg kunne ikke være med fordi jeg jobbet den helgen så han reiste alene. Null stress det. Han spurte om hun ville være med, han hadde masse alkohol og kunne lett drikke henne under bordet sto det. Han spurte henne 3 ganger eller noe, fordi han ikke fikk ett ordentig svar fra henne om hun kom eller ikke. Han har ikke nevnt til meg at han inviterte henne. Hva syntes dere om hele den greia her? Kjente jeg ble litt "skuffet", samtidig som jeg ikke har noen grunn til det, eller?! Han skrev at han håpet det ble en reunoin snart, at de to og to til (fra gjengen back in the days) kunne møtes å feste "hard time".... Bortsett fra dette besto meldingene om "vær og vind"- ikke så bokstavelig ment som det er skrevet, men dere forstår sikkert....
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #2 Skrevet 15. juli 2012 ps: ikke svar om dere har tenkt til å henge dere opp i at jeg var på hans facebook. Det var ikke meningen, men når jeg først så dette måtte jeg jo lese det.. hi
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #3 Skrevet 15. juli 2012 I grenseland det der. I utgangspunktet stuerent, men jeg hadde nok vært litt på vakt.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #4 Skrevet 15. juli 2012 Jenta i storyen her ble ikke med på den festen fordi hun skulle på ferie med noen venninner, skrev hun til min samboer på face. hi
magica fra tryll Skrevet 15. juli 2012 #5 Skrevet 15. juli 2012 Her går vi for full åpenhet,-så nei, jeg hadde ikke likt det. Og jeg hadde begynt å lure.....
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #6 Skrevet 15. juli 2012 I grenseland det der. I utgangspunktet stuerent, men jeg hadde nok vært litt på vakt. Mmm, det jeg føler også. Kjenner det stikker litt i hjertet av hele greia. Han har fortalt meg at han har møtt henne. De møttes fordi hun jobber i en av butikkene han handlet i. Det "var så koselig å se deg igjen" sto det fra min mann. MEN som sagt, dette om den festen har han ikke nevnt!! åh:( Har blitt såret big time før av en annen mann, håper jeg slipper den samme greia der igjen:( hi
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #7 Skrevet 15. juli 2012 Her går vi for full åpenhet,-så nei, jeg hadde ikke likt det. Og jeg hadde begynt å lure..... Vi som akuratt har blitt prøver også Kjenner jeg ble skuffet her, men vet ikke om jeg "kan ta det opp". Jeg skulle jo egentlig ikke "sett disse meldingene"... what to do? hi
Netti*** Skrevet 15. juli 2012 #8 Skrevet 15. juli 2012 Hadde det vært min mann hadde jeg blitt forbanna. Han kunne sagt i fra at han inviterte med ei annen. Hva om hun hadde sagt ja, hadde han sagt noe til deg da? Tillit er viktig....
HeltPerfekt<3 Skrevet 15. juli 2012 #9 Skrevet 15. juli 2012 Det virket kanskje uskyldig, men slikt kan fort utvikle seg.. Jeg hadde i hvert fall blitt litt skeptisk, og ville ikke latt de to være alene. Kanskje du skal nevne det for mannen din? Du gikk jo ikke inn på siden hans for å snoke, det var bare et uhell, og jeg i hvert fall kan godt forstå hvorfor du leste hele samtalen - det tror jeg de fleste hadde gjort
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. juli 2012 #10 Skrevet 15. juli 2012 Jeg synes egentlig det er litt vanskelig å svare på. I utgangspunktet er jeg veldig lite sjalu, og slike vanlige meldinger til andre jenter er i mitt hode helt greit. Det virker jo ikke som det har foregått noe snusk av noe slag, ingen av dem har vært slibrige eller noe slikt. Det at han inviterte henne på fest, og foreslår reunion ser jeg heller ikke noe galt i. Men så var det dette med at han ikke har sagt noe til deg da. Der hadde jeg stusset, men så er jeg i et forhold der vi forteller hverandre ting og er ærlige, så jeg hadde iallefall lurt på hvorfor dette ikke ble fortalt deg. Det behøver ikke være noe lurendreieri som ligger bak, kanskje han bare har glemt det, eller tror at du ville blitt sur eller noe (du vet mannfolk og det å være konfliktsky..). Meeeeen, jeg hadde vel kanskje stusset litt, og muligens blitt litt på vakt, jeg vet ikke. Hvis jeg var deg ville jeg bare spurt rett ut istedetfor å gnage på dette. Som du selv sier, du havna innpå der ved et uhell, du snoket ikke med vilje. Jeg ville innrømt det hele og konfrontert ham, så slipper man å ha dette liggende i bakhodet.
studVest Skrevet 15. juli 2012 #11 Skrevet 15. juli 2012 Huff, mulig jeg er over gjennomsnittet sjalu, men hadde ikke likt det. Hadde tatt det opp, sagt det som det var.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #12 Skrevet 15. juli 2012 Takk for svar Jeg tok det opp med mannen. Først ble han sint. for at jeg ikke stolte på han osv. Så reagerte han på at jeg hadde lest meldingen på HANS faceb"ook profil, en reaksjon som jeg forstår. Jeg spurte han rett ut, hva om jeg tar med meg en av gutta på jobben på innflytningsfesten til ei venninne neste helg (mannen jobber å får ikke blitt med), UTEN å fortelle deg om det, hadde du blitt skuffet da?". Tror han skjønte det når jeg sa det sånn. Da sa han at absolutt, han beklaget seg at han hadde vært dum, og at han burde fortalt at han inviterte henne. Han sa han elsket meg osv. Han sa at han inviterte henne for å være hyggelig fordi hun har flytett til nytt sted, og fordi hun kanskje kunne bli kjent med noen. Det virket som om han mente det. Tror faktisk han ble litt satt ut å åpnet øynene litt når jeg fortalte det fra midt perspektiv. Jeg tror innerst inne han hadde hatet om jeg tok med noen på fest, som han ikke kjente uten å fortelle han om det... jaja. Føler meg litt ille som leste dette faktisk- på hans profil;( Jaja. Uansett tror jeg han forsto hvorfor jeg ble skuffet og lei meg! Han er en god mann ellers, men min x var ett rashøl som behandlet meg som dritt. Han var utro, og de meldingene jeg bevist leste på hans tlf begynte ofte slik (som hos mannen) og ente i utroskap.. Sikkert derfor jeg er så sårbar på dette... Takk til dere som svarte:) hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå