Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #1 Skrevet 15. juli 2012 Ingenting annet funker enn klitt vibrerende...prøvd masse nå med fingre og for første gang nærmet jeg meg, men det dabbet av...pokker!!!
Musemorbr / Skrevet 15. juli 2012 #3 Skrevet 15. juli 2012 Og da løper du rett til forumet for å få råd og sympati? Hehe Har du prøvd dusjstrålen da?
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #4 Skrevet 15. juli 2012 Ja, syns det altså..... Lenge siden sist, eneste måte som går... Og det var neeesten bingo, så ga kroppen f**** og etterlot meg desperat og gal.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #5 Skrevet 15. juli 2012 Ja, så meg nødt til å klage her, for dere har alltid råd på lager. Jada dusjen har aldri fungert heller. Mine fingre er visst ikke egnet til dirty work. Synd, gratis arbeidskraft men..den gang ei.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #7 Skrevet 15. juli 2012 Søndagsåpen butikk i nærheten? De barberhøvlene med vibrering er fine å bruke som klitorisstimulator:)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #8 Skrevet 15. juli 2012 Har jo prøvd!!*river meg i håret* tenk, i flere år har fingrene aldri hjulpet ,men så så jeg lyset, før noen raskt blåste flammen vekk fra meg. Søren....... Glemmer jeg anonymknappen så.... Gjemmer jeg meg
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #9 Skrevet 15. juli 2012 Er ikke de litt svake? Har en, og kan jo sette inn et batteri og prøve, men tenkte de var noe pinglete?
Gjest Kira med en av hver Skrevet 15. juli 2012 #10 Skrevet 15. juli 2012 Haha, leste overskriften og tenkte at nå er det en unge som har mistet leken (kaninen) sin.... Og kan jo forsåvidt stemme, selv om jeg tenkte på noe helt annet
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 15. juli 2012 #11 Skrevet 15. juli 2012 haha, det samme tenkte jeg først #10 x)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #12 Skrevet 15. juli 2012 -Ehe, jeg har brukt den elektriske tannbørsten- men har hatt beskyttelse over da... -Tar av hodet på dusjen slik at jeg får en kraftig strle - Har du badekar? Press musa under vann-greia å sett på full guffe Ja, er dette som funker på meg. Jeg trenger en del trykk for å komme hehe
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #13 Skrevet 15. juli 2012 Trenger dessverre mye trykk jeg også..... Bah... Jeg får prøve å roe meg.......og ja, jeg er ei trist liten unge som har ødelagt leken sin......hehe .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå