Gå til innhold

endelig vil babyen min ut =) har et par spm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man tar tid med riene, starter og stopper man når magen blir myk,eller når det ikke gjør vondt mer?

magen strammer seg jo,så gjør det vondere og vondere men slutter og gjøre vondt før magen blir myk igjen .er stein hard kanskje et halvt min etter det vonde gir seg.

og en ting til, vannet gikk tidlig idag, og har lekket siden, vannet er rosa er det vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stoppet da det sluttet å gjøre vondt! Lyserosa fostervann er helt normalt :) Lykke til :) :) :)

Skrevet

Ja tiden tar du fra smerten kommer til smerten går og vannet skal være litt rosa for livmoren åpner seg og da kommer det blod :) har du snakket med føden?

Skrevet

Om det er rosa bør du ringe til fødestua og snakke med de, det bør du uansett når vannet er gått. Det er pga du kan få en infeksjon, og da får du sjekket opp alt slik at det evnt blir mindre problemer.

Skrevet

takk =) har avtale om igangsetting imorgen tidlig,så skal inn da uansett =)

Skrevet

hvor lenge kan man gå etter vannet har gått ,hvis ikke man får skikkelige rier?

Skrevet

Lurt å ringe føden når vannet har gått, så får du beskjed om hva som skal skje :) Jeg skjønte ikke at det var vannet som var gått, så når jeg kom inn ble jeg koblet til intravenøs antibiotika. Men uansett, lykke til! Nå kommer babyen snart :)

Skrevet
hvor lenge kan man gå etter vannet har gått ,hvis ikke man får skikkelige rier?

I inntil 3 døgn før de setter deg i gang, men det er forskjell fra sykehus til sykehus. Men du SKAL ringe sykehus med en gang vannet er gått pga infeksjonsfare (det er jo da "åPENT" rett inn, og babyen er utsatt for smittefare).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...