Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #1 Skrevet 15. juli 2012 Vurderer nesten plastikkirurgi for å få rynker og store hengepatter! Jeg er veeeeeldig lav. Bare 153 cm "høy", som om det ikke er ille nok, så ser jeg purung ut i ansiktet også! Folk tror jo at jeg bare er et barn. Det eldste noen har tatt meg for å være er 14-15 år (er i starten av 20-årene). Er jeg ute med barna blir jeg tatt for å være storesøster eller trillepike. Jeg er også sjenert, så det hjelper ikke akkurat på det heller, selv om det har bedret seg de siste årene. Ikke rart jeg forblir singel når folk tar meg for å være et lite barn, mannfolka er vel redd for å bli tatt for å være pedofile! Kunne tenkt meg å se eldre ut!
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #2 Skrevet 15. juli 2012 Selv om jeg er en god del høyere enn deg så hadde jeg det litt som deg tidligere, var også sjenert, og likte det ikke. Vet det ikke er noen stor trøst akkurat nå, men om noen år frem i tid vil du sette pris på at du fremdeles ser ung ut Nå synes jeg det er kjekt at alle tror jeg er en god del yngre enn jeg er, og i hvert fall morsomt ift venninner som absolutt ikke ser yngre ut I mellomtiden så kan du gjøre en del med hvordan du kler deg osv. Hvis du velger en veldig ungdommelig stil a la tenåring så vil du automatisk bli satt mer i den båsen. Kler du deg litt mer voksent så er det større sjanse for at du også blir sett på som mer voksen. Men kan jo hende du allerede gjør det Men som sagt... om noen år vil du nok sette pris på det
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #3 Skrevet 15. juli 2012 jeg ser også veldig barnslig ut! jeg er 25 år og får fortsatt barnebillett så lenge ikke sønnen min er med på bussen men jeg tenker som person over at jeg kommer til å like det om noen år
Miss Dynamite Skrevet 15. juli 2012 #4 Skrevet 15. juli 2012 Har det akkurat på samme måte.... Er 26 snart og blir tatt for å være 14... Jada alle sier jeg er heldig som blir tatt for det men nei jeg er ikke det!!! Er 157 høy, og ganske så sjenert i starten selv...sukk.... Ikke gøy faktisk...
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #5 Skrevet 15. juli 2012 Du er veldig ung og har allerede mer enn et barn. Det er ikke så mange menn på din alder som er klare for rollen som stefar. Om en ti års tid blir nok de enklere.
<3 2G <3 Skrevet 15. juli 2012 #6 Skrevet 15. juli 2012 Du er veldig ung og har allerede mer enn et barn. Det er ikke så mange menn på din alder som er klare for rollen som stefar. Om en ti års tid blir nok de enklere. Hva har det med skan å gjøre, var ikke det hun spurte om.....
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #7 Skrevet 15. juli 2012 Jeg er 23 år, og jeg blir tatt for å være 15-16 år Jeg får barnebillett på bussen, stygge blikk om jeg handler øl, blir spurt om legitimasjon på polet (selv om man skal vise så lenge man er under 23) ol. Kan jo spare noen kroner på det innimellom, men er ikke mye morsomt når det kommer gamle damer bort å forteller hvor dum og uerfaren jeg er som bruker sminke. Ja, jeg bruker sminke for å skjule hvor trøtt og jævlig jeg ser ut innimellom Kunne tenkt meg å se ut som jeg var 23 år og ikke 7-8 år yngre..
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #8 Skrevet 15. juli 2012 Du er veldig ung og har allerede mer enn et barn. Det er ikke så mange menn på din alder som er klare for rollen som stefar. Om en ti års tid blir nok de enklere. Hva har det med skan å gjøre, var ikke det hun spurte om..... Hun spurte ikke omnoe som helst. Det hun gjorde av å klage på utseendet sitt og at det gjorde det vansklig å få en mann interesert. Jeg anntar problemet heller ligger i at hun er veldig ung til å være alene med flere barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå