Gå til innhold

beste bleien? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken type liker du best og verst?

selv er jeg stor fan av coop sine :) men nå når noe hadde skjedd med bleiene deres så hadde de ikke mer igjen av str til mini på noen av coop butikkene her jeg bor og vi har MANGE :P

så kjøpte noen på bunnpris som het bambo og de funket kjempebra :)

verst synes jeg er pampers sin up&go. syns mini tisset gjennom hele tiden. aldri en tørr natt :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til storebro har vi nesten hele tida brukt libero. Prøvde litt forskjellig da han var baby og det var den som holdt han ordentlig tørr og satt bra på uten å virke stiv og ekkel, så da brukte vi bare den. Nå er han nesten bleiefri, så er kun på natta han bruker bleie og det er fortsatt libero, men nå kun fordi det ikke er noen andre som har store nok bleier.

Til veslemor bruker vi rema 1000 bleier. Brukte pampers til henne da hun var nyfødt, men synes rema-bleiene er bedre.

Coop sine har vi ikke prøvd, og sist vi prøvde first price så syns vi at de var litt klumpete.

Skrevet

Fra fødsel str 1til str3 brukte jeg pampers for libero sine var så tykke og klumpete, nå bruker hun up and go fra libero str 4, prøvde pampers sin easy up men de var så klumpete og ekkel, litt komisk att bleiemerkene liksom byttet innhold ved str 4 :)

Skrevet

liker ikke coop sine, det blir igjenn gele klumper neddi de bleiene som er vanskelig å vaske vekk...

likte first price sine klar, ferdig, gå bleier :)

libero sine up&go bleier er gode de også, men litt for dyrt synes jeg.

i går kjøpte jeg de mummi bleiene fra bunnpris til lisja, trusebleier det også, de har fungert svært bra og er fornøyd, den bleien lekker ikke om natta eller! :)

Gjest Mamma til 3 små Gull
Skrevet

De to minste på 4 mnd bruker Pampers sine. Libero sitter ikke så godt på dem, og de blir veldig stor.

Største har sluttet med bleie nå, men Rema sine Landlord-bleier satt veldig bra på henne. Hun ble våt gjennom Pampers sine, og Libero sine ble veldig tunge og klumpete.

Skrevet

Først foretrakk vi rema sine landlord, så gikk vi over til coop, og da rema forbedret sine ( heter heller ikke landlord mer) gikk vi tilbake til dem. De er helt supre og jeg tviler på at vi bytter igjen. Vi har prøvd det meste av de dyre merkene også, men rema er bedre.

Gjest Miryks
Skrevet

Til eldstejenta gikk det mest i libero, men til lillingen ble det billigbleier etterhvert...

Foretrekker libero, men... Pengeboka bestemmer.

Skrevet

Coop sine syns vi er kjempe bra , tisser aaaldri gjennom dem og de er veldig billige !! Super fornøyd !

Skrevet

Jeg bruker bare REMA1000 sine egentlig, hende vi bruker Libero sine up&go også. Men som nyfødt bleier brukte vi Libero sine.

De verste jeg vet er faktisk pampers sine... de funket dårlig her :(

Skrevet

her bruker vi coop sine! de som hav vært best til nå, har prøvd det meste! liker også libero up and go men syns de blir for dyre i lengden!

syns også pampers sine er dårligst!

Skrevet

Rema 1000 bleiene.

Skrevet

Til storesøster sverget vi KUN til Libero, og nå, 7 år senere da vi fikk ei lita jente til, tenkte jeg at Libero var et selvsagt valg.

Men til henne ble disse altfor stive og klumpete, så nå går det i Pambers og vi er kjempefornøyde med disse! Synes de er sikre, gode og myke. Har også brukt Rema 1000-bleiene. De er helt ok, men synes de blir litt i stiveste laget for snuppa, de også.

Men her tror jeg neppe det finnes noen fasit - ulike babyer passer ulike bleier :-)!

Skrevet

Hvilke bleier det er som er svanemerkede og lotionfrie?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...