Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #2 Skrevet 15. juli 2012 Ja, jeg har en bror som alltid har kunnet "hjelpe". Da han var bitteliten kunne han komme å legge hånda på skuldra mi når jeg fikk migreneanfall, eller på magen min når jeg hadde mageknip. Så sa han "nå blir du bedre"- og det ble jeg. Nå når han er større har han brukt mye tid på å lære seg å bruke disse evnene enda bedre. Han Må ha hudkontakt, men kan nå til og med hjelpe med senebetennelser. Han sliter seg bokstavelig talt ut når han hjelper, og han er alltid svært forsiktig med hvem han hjelper- siden han er redd for å bli sett på som en freak. Jeg skriver dette anonymt- slik at ingen skal kunne gjette seg til hvem jeg er, og dermed hvem han er. Jeg vet at han svært gjerne skulle ønske at han kunne hjelpe flere, men han er livredd for å bli sett ned på, at folk skal tro han er gal. Min fantastiske bror- hjelperen. <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå