Ksenia & Anjem Skrevet 15. juli 2012 #1 Skrevet 15. juli 2012 Har en samboer med alvorlig spilleproblemer..altså ikke pengespill men pc spill.. Han sitter nesten på pcen og spiller hver anledning han får. vi har to barn på 8 og 4 sammen. han leker aldri med de, gidder aldri å finne på noe sammen som en familie..Han finner ikke glede over noenting bortsett fra å spille, og er utrolig lat og hjelper sjelden til her hjemme. Har vel egentlig vært alenemamma i de 8 årene vi har vært sammen. Han sitter oppe til 3 hver natt, selvom han skal på jobb dagen etter, og det resulterer i at barna mine må være oppe alene når jeg går på jobb fordi han ikke klarer å stå opp...Han har ikke lagt seg samtidig som meg på 3 år eller noe..Han sitter aldri sammen med meg på kveldene (fordi det er så mye dritt på tv) sier han.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..er ulykkelig, men vet ikke om barna mine har det best at vi er sammen eller hva..det andre er at vi har endel inkasso gjeld. så vet ikke hvordan jeg skulle klart meg alene.
Ksenia & Anjem Skrevet 15. juli 2012 Forfatter #2 Skrevet 15. juli 2012 Så er jeg veldig redd for hvordan de skulle fått det hos han alene hvis jeg ikke hadde vært der..de måtte sikkert gått rundt alene på morgningen fordi han ikke står opp tidlig. Hvis han skulle hatt de annenhver helg mener jeg..
Silje_1981 Skrevet 6. august 2012 #3 Skrevet 6. august 2012 Så er jeg veldig redd for hvordan de skulle fått det hos han alene hvis jeg ikke hadde vært der..de måtte sikkert gått rundt alene på morgningen fordi han ikke står opp tidlig. Hvis han skulle hatt de annenhver helg mener jeg.. Høres ikke noe ålreit ut... Det er jo bare deg selv som må avgjøre om du vil fortsette eller ikke, han er jo tross alt pappan til disse barna, eller om du tenker at gresset er grønnere andre steder... Kan du snakke skikkelig med ham om disse tingene eller hvordan er det?
Cimorene Skrevet 6. august 2012 #4 Skrevet 6. august 2012 Ring til Hjelpelinja for spilleavhengige. De har taushetsplikt og de har oversikt over ulike hjelpetilbud som finnes rundt omkring. Når spilling går utover vanlig hverdagsgjøremål, så vil jeg si at han er spilleavhengig og som annen avhengighet må/bør det gjøres noe med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå