Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #1 Skrevet 15. juli 2012 Hvor lang tid gikk det før alt var borte?
litekreativtbrukernavn Skrevet 15. juli 2012 #2 Skrevet 15. juli 2012 Jeg gikk opp 20kg... (53kg til 73kg) Og veide meg igjen på dagen et år etter unnfangelse (3mnd etter fødsel), og da var vekten 53,5kg igjen Magen er flat, men rompa har seget litt da..hehe Spist sundt, gått mye turer (sliter med kraftig bekkenløsning, så har ikke blitt all verden av trening) og ammet... thats it. Fyst på sjokolade, men holdt meg unna..
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 15. juli 2012 #3 Skrevet 15. juli 2012 veide 45 kg i starten av første svangerskap, endte opp på 75, klarte bare å gå ned til 60 på ca et halvt år før jeg ble gravid igjenn.. men rett før jeg ble gravid på nytt så hadde jeg stygg litt hengende mage, mye hud... æsj.. etter dette svangerskapet skal det TRENES!
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #4 Skrevet 15. juli 2012 Dytter. er 8 uker siden fødsel her, og har gått ned 28kg,men mangler fortsatt 3 kg før jeg er nede der jeg var
Zana123 Skrevet 15. juli 2012 #5 Skrevet 15. juli 2012 La på meg 27kg, men mye var vann. De fleste kiloene forsvant i løpet av et par måneder, og nå som gutten straks er ett år har jeg to kg igjen. Og det er ikke dårlig på en diett av cola, sjokolade og potetgull og svært lite trening... Går mye tur pga hunden og bortsett fra uvanene med å drikke cola og spise sjokolade er ikke resten av kostholdet så ille (heldigvis..) Spiste også mye sunnere mens jeg var gravid av hensyn til den lille i magen, men la på meg bare jeg tittet på ting, selv gulrøtter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå