Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #1 Skrevet 15. juli 2012 Mamma har så stygge tenner at det er ikke til å tro. Røtne og fæle. Hun har etter det jeg vet ikke vært hos tannlegen på lenge. Jeg vet at hun var i utlandet for noen år siden og trakk de mest råtne av dem, så nå ser det verr ut enn noen gang. Jeg har lyst til å spandere tannbehandling på henne, mest sannsynlig trenger hun en helprotese (gebiss?) av noe slag. Men språket på tannlegesidene er så fancy at jeg skjønner det ikke. Hva skal jeg se etter?
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #2 Skrevet 15. juli 2012 Kan ikke hjelpe deg, men vil gjerne si at jeg syns du er ufattelig snill som vil hjelpe moren din på denne måten
humlesurr Skrevet 15. juli 2012 #3 Skrevet 15. juli 2012 Du ringer en velrenommert tannlege i nærheten av dere og ber om en konsultasjon. Kommer regningen opp i et visst beløp kan hun ha rett til å få noe refundert fra NAV. Har noe med om tilstanden i munnen er så ille at det blir å regne som medisinsk også. Alt dette hjelper tannlegen dere med! Du er en god datter som vil hjelpe mammaen din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå