Von Hertelhofen Skrevet 15. juli 2012 #1 Skrevet 15. juli 2012 Mens jeg har vært borte et par dager, så er det tydeligvis noen som har tatt seg til rette i hagen min. Hele bunten med gressløk er klippet rett av! Jeg er så sint og forbanna. Men så lurer jeg jo også på hvorfor i all verden de ikke tok persillen og jordbærene i samme slengen? Er det en gressløk-alv på ferde? Uansett, aldri i verden hadde jeg forestilt meg at jeg kunne bli så sint over noen dusker gressløk. Hehe... Jammen sa jeg smør. Må henge opp det lille spionkameraet mitt i tujaen, så jeg får tatt tyven med buksene nede. Pass på urtene folkens
Gjest Ziva Skrevet 15. juli 2012 #3 Skrevet 15. juli 2012 Neste gang du reiser bort så setter du skilt ved gressløken med følgende tekst : Gubben har pissa på gressløken, men vær så god og forsyn deg gjerne!
bIomstre Skrevet 16. juli 2012 #4 Skrevet 16. juli 2012 Næh, teroristen var her da jeg var på ferie også! Men nå har jeg satt ut feller. Sånne teroristet liker selvfølgelig øl, også kan de ikke svømme. Så nå drikket de seg jaggu i hjæl kveld etter kveld...
Zana123 Skrevet 16. juli 2012 #5 Skrevet 16. juli 2012 Kan det ha vært min yngste stesønn?? Han er gressløk gal!! Min er gnagd helt ned (har kommet seg litt etter to ukers ferie), etter to dager på besøk hos svigers var svigermor sin spist helt ned, vi dro videre til foreldrene mine og jammen spiste han ned min mors KJEMPEgressløk også! Nå har han vært ett døgn hos mammaen sin, så det spørs om han ikke snart går løs på naboene sine gressløker der, for den hos mammaen hans er ikke så stor...
bIomstre Skrevet 16. juli 2012 #6 Skrevet 16. juli 2012 Kan det ha vært min yngste stesønn?? Han er gressløk gal!! Min er gnagd helt ned (har kommet seg litt etter to ukers ferie), etter to dager på besøk hos svigers var svigermor sin spist helt ned, vi dro videre til foreldrene mine og jammen spiste han ned min mors KJEMPEgressløk også! Nå har han vært ett døgn hos mammaen sin, så det spørs om han ikke snart går løs på naboene sine gressløker der, for den hos mammaen hans er ikke så stor... Oi, oi, da får vi håpe han ikke går i fella mi! Men den står bare ute om natta altså, så da burde det vel gå greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå