Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #1 Skrevet 15. juli 2012 Noen som veit hva dem gjør på time der? Jeg er henvist dit pga svangerskap diabetes og ulage i stoffskifte. Noen som har vært på time der for dette?
Gjest sandyBay1 Skrevet 15. juli 2012 #2 Skrevet 15. juli 2012 Lærer om kosthold, oppfølging avv målinger, blodprøver m.m
timiane Skrevet 15. juli 2012 #3 Skrevet 15. juli 2012 Har jobbet med poliklinikk. Kommer ann på hvor langt du er kommet i utredningen. Kanskje blodprøver, blodtrykk osv. Legge en plan videre. Evt henvise deg til andre undersøkelser. Lurt å ha med urinprøve i tilfelle
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #4 Skrevet 15. juli 2012 Jeg har tatt blodprøver i forkant, og måtte levere urin prøve, noe jeg ikke viste på forhånd så var ikke lett og få til noe hehe! Hva sjekker dem på di prøvene? Føler jeg ikke har fått noe informasjon i forkant av dette
SiriViri Skrevet 15. juli 2012 #6 Skrevet 15. juli 2012 De forteller dg hvor høyt blodsukker du har hatt i snitt, Hb1ac, hvor høyt tyroksin nivå du har. En typisk time på Ullevål er ta blodsukker hos damene på blodsukker/etg rom, vente utenfor litt, så inn til legen med svarene, og deretter til jordmor Evt fødselslege, alt etter hvor langt du har kommet i svangerskapet. Legen vil gi dg tips om diverse, og kanskje du får kostholdsoppfølging? Jeg trengte ikke det, sa jeg har diabetes1. Du får resept på medisiner og oppfølgingsplan for svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #8 Skrevet 15. juli 2012 Oki Er nå i uke 27. Er så spent på hvordan dette går og ligger ann, tar nå 50mg levaxin. men regner med att jeg må ha litt mere ettersom det er lavt med medisiner. Og diabetes var det siste jeg tenkte jeg kunne få, aldri tenkt på att jeg var arvelig belastet så ble litt sjokkert. Vil en slik time ta lang tid? så jeg burde kutte ut andre avtaler den dagen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå