LittLykkelig Skrevet 15. juli 2012 #1 Skrevet 15. juli 2012 Er så lei av at noen gjemmer seg bak anonymknapp kun for å rakke ned på andre, spre kvalme og være negative. Kunne ikke falt meg inn å drive på sånn. Hvorfor henge seg opp i at andre vil ha ei FB-gruppe f.eks? Jeg har ingen interesse for det personlig, men andre må vel få gjøre som de vil? Har dere dårlig selvfølelse og selvtillit siden dere alltid må trykke ned andre? Jeg bare spør.. Blir så lite trivelig å være her med så mye kjipe folk!
Gjest Løvemusene Skrevet 15. juli 2012 #2 Skrevet 15. juli 2012 Helt enig.. men får ikke gjort annet enn å overse dem.... men noen ganger lurer jeg på hvem som sitter bak alle disse negative anonyme innleggene, kan for det jeg vet være mange av de jeg har god kontakt med osv, syns det er litt skummelt
Gjest Heartbroken Skrevet 15. juli 2012 #3 Skrevet 15. juli 2012 Jeg tror det er mange som får ut litt gørr og innestengt aggresjon ved å gjemme seg bak anonymknappen. Ofte har de vel sitt å stri med, de også. For meg personlig er det ganske umulig å la meg såre av noe en anonym klarer å lire av seg. I mine øyne er meningene til en som ikke engang kan vise nicket sitt når hun angriper helt uten troverdighet, og får i beste fall frem vantro hos meg Men det er jo gøy med disse anonyme hønsa også da, alltid like gøy å se hvor lett det er å fyre dem opp
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #4 Skrevet 15. juli 2012 Jeg tror det er mange som får ut litt gørr og innestengt aggresjon ved å gjemme seg bak anonymknappen. Ofte har de vel sitt å stri med, de også. For meg personlig er det ganske umulig å la meg såre av noe en anonym klarer å lire av seg. I mine øyne er meningene til en som ikke engang kan vise nicket sitt når hun angriper helt uten troverdighet, og får i beste fall frem vantro hos meg Men det er jo gøy med disse anonyme hønsa også da, alltid like gøy å se hvor lett det er å fyre dem opp Og nå gikk du inn for å "ta" andre du også... Nemlig de "anonyme hønsa" som skriver på et ANONYMforum...
LittLykkelig Skrevet 15. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2012 Enkelte svar er jo fullstendig blottet for empati her inne. Når folk er fortvilet og ber om råd, så får de skikkelig slemme svar. Kan umulig føles godt å spy ut sånn elendighet og sparke noen som ligger nede? Selvfølgelig skjønner jeg at man har behov for en anonymknapp, for eksempel hvis man skal spørre om noe sensitivt eller svare på noe kinky. Men å drive å spy ut gørr bak en anonymknapp synes jeg er direkte feigt. Ser at janteloven lever i beste velgående her inne.. Dessverre. Er vel noe som heter at kvinner er hverandre verst eller noe. Sånn der sur og kjip stemning er eneste grunnen til at jeg ville være flau over å være her inne i allefall. Ellers synes jeg det er et flott tilbud
LittLykkelig Skrevet 15. juli 2012 Forfatter #6 Skrevet 15. juli 2012 Løvemusen: ja spesielt når de driver og snoker inne på FB-gruppa og sier at nå vet de hvem de som er der er. Herregud, jeg har da ingen interesse av å oute folk her. Høres jo på grensen til psyko ut i mine ører (øyne..). Og når jeg i tillegg leser at noen har fått trusler og lignende, så tenker jeg at enkelte burde fått profesjonell hjelp! For meg er dette en minimal del av livet og jeg gir meg vel en god F i om andre er uenige med meg her. Hallo, det er et forum på internett liksom..
Gjest Heartbroken Skrevet 15. juli 2012 #7 Skrevet 15. juli 2012 Jeg tror det er mange som får ut litt gørr og innestengt aggresjon ved å gjemme seg bak anonymknappen. Ofte har de vel sitt å stri med, de også. For meg personlig er det ganske umulig å la meg såre av noe en anonym klarer å lire av seg. I mine øyne er meningene til en som ikke engang kan vise nicket sitt når hun angriper helt uten troverdighet, og får i beste fall frem vantro hos meg Men det er jo gøy med disse anonyme hønsa også da, alltid like gøy å se hvor lett det er å fyre dem opp Og nå gikk du inn for å "ta" andre du også... Nemlig de "anonyme hønsa" som skriver på et ANONYMforum... Med 'de anonyme hønsa' mener jeg deg som bruker anonymknappen som et skjold de gjemmer seg bak når de angriper andre her inne. Jeg har ingenting imot at noen signerer uten nick når de skriver høflig og greit.
Oktoberbarnetmitt Skrevet 15. juli 2012 #8 Skrevet 15. juli 2012 He he, enkelte skriver ting de ikke tør si direkte til folk. Hadde vært artig å visst om de hadde vært like modige face to face...
fisken2015 Skrevet 15. juli 2012 #9 Skrevet 15. juli 2012 He he, enkelte skriver ting de ikke tør si direkte til folk. Hadde vært artig å visst om de hadde vært like modige face to face... Det tror jeg absolutt ikke de hadde hatt mot til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå