Gå til innhold

Hvordan skolesekk skal deres 2.klassinger ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så mange tøffe synes jeg.men sliter med og velge lillemann her i huset

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i huset er det samme skolesekk som i fjor. Ingen vits å kjøpe nye hvert år om sekken ikke er slitt ut, noe den ikke blir her i huset hvertfall.

Så her blir det nok bare nye penal og litt stæsj til å ha i det.

Skrevet

Skal ikke ha ny sekk til 2. klasse, men regner med at det blr nødvendig til 3. eller 4. klasse når de får flere bøker.

Skrevet

Samme her. Sekken som ble brukt i 1. klasse er i helt fin stand, og går i noen år til :)

Skrevet

Hun skal he en sånn en med to skulderstropper, plass til litt bøker ol og med regntrekk.

Skrevet

Vi skal ha en Beckmann på 22 liter.

1.klasse-sekken fikk vi på skolen, og den begynner å bli for liten allerede. Regner med at vi på ny må kjøpe sekk når han begynner i 4.klasse.

Skrevet

Kjære deg, hvilken skolesekk!

Skrevet

Her har jr brukt 1 klasse sekken både i 1 og 2 klasse, og skal ha den videre ihvertfall ett år til.

Han har ikke lyst på ny, så da er jo saken grei.

Det er en beckmann 1 klassesekk. Hadde vi valgt på nytt hadde han nok fått et annet merke, fordi Beckmann er litt for bred for ryggen hans.

Skrevet

Her ble første sekken brukt i 3-4 år av alle sammen.

Til 4. eller 5. klasse har de fått nye sekker, alt etter hvor mye de har vokst og hva de har trengt.

Min 6.-klassing til høsten har hatt samme sekk siden starten på 4. klasse, og vil bruke den minst til ungdomsskolen. Kanskje ny da, men det ser vi når så langt kommer :)

Her går det i Beckmann.

Skrevet

Typisk at dere måtte henge dere opp en en skrivefeil..

Men over til sekke spørsmålet.har er det 1 unge som brukte 1.klasse sekken i 2.klasse.og det ble en snakkis blandt ungene:-(

Uansett ikke ett alternativ her da det var bare rester igjen av den.og den blir for liten

Skrevet
Typisk at dere måtte henge dere opp en en skrivefeil.. Men over til sekke spørsmålet.har er det 1 unge som brukte 1.klasse sekken i 2.klasse.og det ble en snakkis blandt ungene:-( Uansett ikke ett alternativ her da det var bare rester igjen av den.og den blir for liten

Tuller du ? Er de klassekameratene like opptatt av merkeklær og mote også, eller kun dette med sekken ?

Her tror jeg alle har brukt samme sekk begge år, og 8 åringen min er ikke innstilt på å bytte ut sin enda ihvertfall. Og den er like fin enda ogås, så da får han ha den et år til. Nå skal han begynne i 3 klasse.

Jeg har aldri merket noe press på klær og merker verken i bhg eller skole. Og ungene har knapt begrep om hvor klærne deres er kjøpt. Heldigvis.

Skrevet

Her er de nøye med klær og utstyr.trenger ikke bestandig og være dyre

Klær,men mere motiv o.l som er kult.

Men oransj sekk=1.klassing så det er helt uaktuelt for de fleste.men for oss er det mere slitasjen og str.som gjør at vi må kjøpe ny

Skrevet

Spørsmålet er vel heller HVILKEN eller HVA SLAGS?

Skrevet
Her er de nøye med klær og utstyr.trenger ikke bestandig og være dyre Klær,men mere motiv o.l som er kult. Men oransj sekk=1.klassing så det er helt uaktuelt for de fleste.men for oss er det mere slitasjen og str.som gjør at vi må kjøpe ny

Ikke alle steder 1 klassen har oransje sekker. Her vi bor får de oransje caps og gul lue men ingen sekk. Derfor kjøpte vi sekk til 1 klassingen vår, som han har brukt i 1 og 2 klasse og skal ha den med seg videre i 3.

Skrevet

har ikke 2. klassing, men 3. klassingen skal bruke samme sekken som i fjor og året før der. Får ny i femte tenker jeg, om ikke det er nødvendig før.

Skrevet

Vi kjøpte Bøckmann skolesekken når han begynte i 1. klasse. Denne skal poden bruke i alle falle ut 2. klasse også. Eneste han får nytt er penalet, men det er kun fordi dobbelt penalet han fikk til 1. Klasse har vist segmå være mildt sagt upraktisk. Nå får han et enkelt penal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...