Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #1 Skrevet 15. juli 2012 Er det normalt å ha løs avføring fødsel eller kan man også få hard mage? Må slimproppen gå for for at vannet skal gå?? Kjenner ekstremt mye mensmurringer og har veldig vondt i korsryggen, har hadd dette i snart 2 uker.
maimora Skrevet 15. juli 2012 #3 Skrevet 15. juli 2012 Sist fødsel fikk jeg skikkelig diaré rett etter vannet gikk. Ikke hatt det med de andre, men det sies vel at det kan være et tegn...?... Jeg har ikke merket noe til slimpropp noen gang, alle fødslene startet med vannavgang
Musemorbr / Skrevet 15. juli 2012 #4 Skrevet 15. juli 2012 Var litt forstoppet noen dager før, men morran riene startet, ble det løst og jeg synes fikk tømt magen helt før sykehuset. Det er visst vanlig.
Netti*** Skrevet 15. juli 2012 #5 Skrevet 15. juli 2012 Min kropp tømmer seg godt 2 dager før fødsel. Skjedd alle 3 gangene. Men vannet har ikke gått men blitt tatt på 8 cm åpning ca. Så det kan jeg ikke svare på :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå