Gå til innhold

kjempe teit men jaja :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt å ha løs avføring fødsel eller kan man også få hard mage?

Må slimproppen gå for for at vannet skal gå??

Kjenner ekstremt mye mensmurringer og har veldig vondt i korsryggen, har hadd dette i snart 2 uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle stå: løs avføring FøR fødsel

Skrevet

Sist fødsel fikk jeg skikkelig diaré rett etter vannet gikk. Ikke hatt det med de andre, men det sies vel at det kan være et tegn...?... Jeg har ikke merket noe til slimpropp noen gang, alle fødslene startet med vannavgang

Skrevet

Var litt forstoppet noen dager før, men morran riene startet, ble det løst og jeg synes fikk tømt magen helt før sykehuset. Det er visst vanlig.

Skrevet

Min kropp tømmer seg godt 2 dager før fødsel. Skjedd alle 3 gangene.

 

Men vannet har ikke gått men blitt tatt på 8 cm åpning ca. Så det kan jeg ikke svare på :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...