Gå til innhold

Spontanabort i uke 4? (Obs, detaljer!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har hatt det? Hvordan var det? Er det mulig å se embryoet i uke 4-5, og er det mulig å bare blø veldig mye i en dag uten mer smerter enn en del menskramper?

Jeg har hatt en veldig merkelig menstruasjon denne måneden. Den kom sent, men ikke så sent at jeg testet (ca 4 dager senere enn forventet.) Jeg ble ganske dårlig den dagen den kom, fikk hetetokter, menskramper og følte meg generelt ganske dårlig. Jeg har aldri hatt noen særlige plager rundt menstruasjon tidligere. Jeg fikk også sterke stikninger/frysninger i brystene. Så blødde jeg veldig kraftig i bare en dag og det var det. Vanligvis blør jeg i 3-5 dager. Den ene dagen lå det en klump i do som ikke lignet på en "vanlig" blodklump, den var avlang, ca 1 cm lang og kunne minne om bildene man ser av tidlige embryoer, men jeg aner virkelig ikke.. Sjansen for å ha blitt gravid er veldig liten, så jeg stusser litt.

Noen som har opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I uke 4 er fosteret 1-2 mm langt.Tror ikke man kan se noe som helst annet enn blod så tidlig.Jeg mistet i uke 6,kraftige smerter og masse blod.Blødde i 2 uker..

Skrevet

Ah, var egentlig det jeg hadde mistanke om, men står flere steder at det er 0.5-1 cm langt? Er det kanskje babyens uke 4, og ikke mors? Da var det nok uansett ikke det jeg så, og bare en veldig kort og kraftig mens denne gangen. :)

Skrevet

Om mensen er forsinket med noen dager kan det være du har vært gravid, men mistet tidlig. Da blir ofte mensen slik du beskriver. Kraftig og litt annerledes. Det du har sett er kanskje bare en stor koagel med blod.

Skrevet

Jeg testet tidlig positiv i fjor sommer og mistet noen få dager etter ikm skulle ha vært. Da hadde jeg også blødning omtrent som du beskriver. Masse blod en dag og deretter mye mindre, ingen typisk mens. Mye klumper og grums den dagen med blødning.

Var til gynekolog et par måneder etterpå og han sa det var spontanabort siden jeg hadde testet positivt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...