Gå til innhold

Er jeg egoistisk????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig det er hormoner mine som herjer vilt i kroppen, men i sted gjorde plutselig tanken på at lille i magen om et par måneder skal ut meg veldig trist..( i utgangspunktet gleder jeg meg selvsagt kjempemasse til hun kommer og teller ned ukene..)Men nå i sted begynte jeg å tenke på at hun ikke lenger blir kun en del av meg! Nå har hun liksom bare vært "min" inne i magen, og nå om litt må jeg liksom dele henne med alle rundt meg. Det er så rart å tenke på at andre skal holde henne og at jeg ikke lenger kommer til å ha det helt unike fysiske båndet mellom oss på samme måte når hun er født...

 

Jeg skammer meg over at jeg føler noe så egoistisk...:'(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da ingenting å skamme seg over å tenke slik!

 

Du er sannsynligvis i en periode i svangerskapet der du koser deg med å være gravid, og det båndet du føler til babyen er helt normalt.

Innen terminen nærmer seg vil du helt sikkert føle annerledes på det fordi du kanskje vil begynne å bli lei av å være gravid, og begynne å glede deg til å møte den lille på en annen måte og dele babyen med resten av verden! Uansett, det er normalt å føle en sterk beskyttertrang og bare vil ha den lille for seg selv. Etterhvert vil du sannsynligvis føle en stor trang til å vise hele verden at du har fått verdens vakreste barn! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...