Gå til innhold

Optimistiske studenter i Tromsø som vil leie bolig!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser i avisen at flere ønsker leie 2 roms leilighet evnt hybelleilighet for max 4500-5000 kroner i Tromsø, men det er bare og glemme! Vet ikke om de har sett for seg en bolig på landet langt fra byen der man også er avhengig av bil for og komme seg til universitetet?

Søsteren min og hennes 2 venninner leier en 4 roms leilighet i Tromsø de betaler 12000 kroner + strøm hver måned!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En litt liten hybelleilighet kan du godt finne til under 4000 i Tromsø, vi leide ut en slik der vi bodde inntil i vinter.

Skrevet

Venninna mi leide leilighet på 40 kvadrat i Tromsø sentrum sist år til 4000 kr pluss strøm.

Skrevet

Vi leier ut en hybelleilighet for 5.000 kr inkl strøm,internett og kabel-tv. Den er 25 kvm, og vi bor 10 min gangavstand fra UIT. Vi kunne tjent gull om vi satt opp prisen, for folk er desverre så desperat etter en plass å bo at dem betaler gjerne gull-priser i begynnelsen. Vi kunne tjent en god del, men nå ser ikke vi heller vitsen med å blakke studenter, når det faktisk ikke koster oss 5.000 ekstra. Bedre å leie ut til 5.000 enn å sitte med hele huset alene! ;)

Så joda, det er fullt mulig, men da burde man være mye tidligere ute å lete etter en plass å bo.

Skrevet

Nå synes jeg du er litt vel bombastisk i påstandene dine HI... Dersom en ønsker en splitter ny 2-roms midt i byen må en nok ut med 8000-10 000 pr mnd, men dersom en kan flytte litt på seg, f.eks. til Hamna med litt lavere standard får en nok en liten hybelleilighet til 5000 :) Har vært student i Tromsø de siste årene, så har god kjennskap til utleiemarkedet der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...