Jump to content
pusseluskan

Takker for meg.....

Recommended Posts

pusseluskan

Fikk meg litt av en overraskelse i går. Begynte å blø litt og hadde litt mensmurringer. Blør fremdeles litt,men har ingen murringer. Kommet noen få bittesmå koagler. Regner med at jeg nok har mistet. Skulle vært 11 fullgåtte i dag,så dette kom som et sjokk. Skal se om jeg bestiller ultralyd i morgen hvis det ikke blir noe mer. Har jo et ørlite håp selv om jeg nok innerst inne ikke er særlig optimistisk..... :(

Fortsetter under...

*venter en liten gutt feb*

jeg har blødd masse mens jeg har vært gravid, få deg en UL time for å skjekke. krysser alt for deg.

pusseluskan

Da er det definitivt over for denne gang. Håper på ny spire snart og at det blir sommerbaby igjen neste år! Lykke til vidre til alle her inne!

Tigerlise&Anton prøver igjen

Nei, så trist :( Mistet ved 11 fullgåtte sist jeg også, men denne gangen ser det ut til å gå bra. Krysser fingrene for at du snart sitter med en ny spire <3 Lykke til!!! Og en diiiger klem :wub:

Bonanza

Huff, trist å høre!!! Masse lykke til neste gang... !

Klem til deg

skytten1984

Pusseluskan, så trist. Ikke tenk alt for mye på det. Håper alt er bra med deg.

Annonse

lycka12

så otroligt trist :( beklagar <3

hulderpusen

Hei

Jeg har opplevd det samme som deg i natt. Var og fullgått 11 uker. Ma i uke 9 i følge ul i går.

Kroppen ordnet heldigvis opp selv i natt, så da er det håp om at kroppen omstiller seg til nye forsøk om noen måneder.

Kanskje vi får sommer/tidlig høst babyer begge to?

Vi får se etter hverandre på 1 trimester om noen måneder. ønsker deg lykke til og håper alt klaffer for deg. Håper du har det bra og klarer å fokusere på noe positivt i månedene som kommer.