Gå til innhold

Takker for meg.....


pusseluskan

Anbefalte innlegg

Fikk meg litt av en overraskelse i går. Begynte å blø litt og hadde litt mensmurringer. Blør fremdeles litt,men har ingen murringer. Kommet noen få bittesmå koagler. Regner med at jeg nok har mistet. Skulle vært 11 fullgåtte i dag,så dette kom som et sjokk. Skal se om jeg bestiller ultralyd i morgen hvis det ikke blir noe mer. Har jo et ørlite håp selv om jeg nok innerst inne ikke er særlig optimistisk..... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har blødd masse mens jeg har vært gravid, få deg en UL time for å skjekke. krysser alt for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det definitivt over for denne gang. Håper på ny spire snart og at det blir sommerbaby igjen neste år! Lykke til vidre til alle her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så trist :( Mistet ved 11 fullgåtte sist jeg også, men denne gangen ser det ut til å gå bra. Krysser fingrene for at du snart sitter med en ny spire <3 Lykke til!!! Og en diiiger klem :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Jeg har opplevd det samme som deg i natt. Var og fullgått 11 uker. Ma i uke 9 i følge ul i går.

Kroppen ordnet heldigvis opp selv i natt, så da er det håp om at kroppen omstiller seg til nye forsøk om noen måneder.

 

Kanskje vi får sommer/tidlig høst babyer begge to?

 

Vi får se etter hverandre på 1 trimester om noen måneder. ønsker deg lykke til og håper alt klaffer for deg. Håper du har det bra og klarer å fokusere på noe positivt i månedene som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...