Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #1 Skrevet 15. juli 2012 Jeg ønsker meg SÅ et barn til. Hun jeg har nÅ blir et År i august. Det har alltid vært VELDIG viktig for meg at de er tette i alder (helst ikke mer enn 2,5 År i mellom). Jeg har selv savnet Å ha søsken, og tenker de kan fÅ mest glede av hverandre om de er tette i alder.. Jeg har noen ting som holder meg tilbake, som gjør meg veldig usikker pÅ om jeg skal tørre Å bli gravid nÅ. * 1 sept starter jeg i en ny jobb som er vikariat for et År. Hva skjer om jeg blir gravid og gÅr ut i svangerskapspermisjon uten jobb? Jeg har en utdannelse som gjør det lett Å fÅ jobb etter permisjonen.. men er avhengig av lønn i permisjonstiden. * Jeg har akkurat klart Å jobbe meg ut av svangerskapsdepresjon.. er redd for Å fÅ tilbakefall * Pga at babyens far er mye syk er det helt tilfeldig nÅr og hvor mye han kan fÅ hjulpet til (han har trygd) * Er det dÅrlig gjort mot vikariatjobben Å bli gravis nesten med en gang? Var en del kvalm i forrige svangerskap + mÅ nok ha delvis sykmld etter hvert i svangerskapet. Noen som har synspunkter rundt dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå