Gå til innhold

Herregud,hva har jeg gjort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte en mail til en x om at han måtte ringe meg :/

 

Denne x har betydd mye for meg og jeg har aldri kommet helt over han :(

Har ikke sett han på 9 år men har aldri glemt han.

 

Vi møtes for 12 år siden i Asia, han var australier og jeg var norsk, vi var sammen i 3 år og plutselig mistet vi kontakten. Og jeg har aldri klart å glemme han fordi han var der for meg når jeg virkelig trengte noen og han fikk meg til å pushe grenser jeg aldri i min villeste fantasi trodde jeg kom til å klare.

 

Han var en helt fantastisk person <3

 

Han var å besøkte meg i norge og vi dro verden rundt sammen.

Jeg trenger den avsluttingen jeg aldi fikk, men vet ikke om jeg en gang tør å ta tlf om han ringer.

 

Jeg vil bare fortelle han at han er et fantastisk menneske og at jeg er dypt takknemlig for de årene vi hadde sammen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde noen sagt det til meg, hadde jeg blitt veldig glad og rørt!! Ta tlf, snakk, ikke føl deg dum! Du har uansett ingenting å tape!!

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Finnes ingen grunn til å være redd for det, om han ringer deg, så vil han jo snakke med deg også! :) Ta telefonen når han ringer du ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...