Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #1 Skrevet 14. juli 2012 Jeg og min tre år gamle sønn stelte oss på badet enn morning. Mens han satt på gulvet å kledde på seg, kom jeg ut av dusjen. Siden jeg har vært i sølibat (er singel) den siste tiden, har jeg ikke vært så nøye med å klippe "hekken nedentil". Så sier min sønn overrasket "mamma, du har skjegg på tissen din". Heh jeg sto der med et smil om munnen samtidig som jeg håpet at han glemte dette fort. Den gang ei. Når vi senere den dagen reise til "mimmi" for å feire hennes bursdag snakket mannfolkene seg i mellom om sin egen skjeggevekst, dog den i ansiktet. Min sønn overhører dette å sier høyt " mamma har skjegg på tissen hun". Dere kan tro det ble latter blant gjestene- Oh lord, trodde jeg skulle dø der og da (kjente jeg var rød fra tærne og opp). Flere?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #2 Skrevet 14. juli 2012 datteren min har fått med seg at mamma har noe som heter mensen,og da kommer det blod, men hun har tydeligvis ikke fått med seg hvor dette kommer fra. I barnehagen var det snakk om hvor man skulle på ferie og datteren min sier så fint at: Vi skal reise på ferie når mamma har sluttet å blø i rompa, rødme, rødme, holdt på å dø av skam..
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #3 Skrevet 14. juli 2012 Jeg og min tre år gamle sønn stelte oss på badet enn morning. Mens han satt på gulvet å kledde på seg, kom jeg ut av dusjen. Siden jeg har vært i sølibat (er singel) den siste tiden, har jeg ikke vært så nøye med å klippe "hekken nedentil". Så sier min sønn overrasket "mamma, du har skjegg på tissen din". Heh jeg sto der med et smil om munnen samtidig som jeg håpet at han glemte dette fort. Den gang ei. Når vi senere den dagen reise til "mimmi" for å feire hennes bursdag snakket mannfolkene seg i mellom om sin egen skjeggevekst, dog den i ansiktet. Min sønn overhører dette å sier høyt " mamma har skjegg på tissen hun". Dere kan tro det ble latter blant gjestene- Oh lord, trodde jeg skulle dø der og da (kjente jeg var rød fra tærne og opp). Flere? Mitt søskenbarn og jeg var ikke gamle jentene, vi skulle på badeland, og var med fedrene våre i garderoben (vi var for små til å gå i damegarderoben alene, husker ikke hvor gamle vi var, men tydeligvis gamle nok til å reflektere litt). Søskenbarnet mitt var på den tiden veldig opptatt av at vi f.eks skulle ha like mye drikke i glasset og alt skulle være like stort osv..så var nok derfor hun kom med den så absolutte heldige kommentaren i herredusjen.. Hun stod midt i rommet, ferdig med å dusje og onkel var på vei til knaggen for å hente håndkle til henne..da utbrøt hun til alle de andre i rommet sin fornøyelse; "PAPPA..Han derre har større tiss enn deg!!!!!" Jeg lar henne aldri glemme det....
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #4 Skrevet 14. juli 2012 Min sønn kom inn på soverommet en natt (han hadde hatt mareritt) jeg og hans far hadde sex. Vi var midt i akten, vi stønnet og sto på begge to. Min sønn er 5 år. Når jeg skulle hente min sønn i barnehagen dagen etter, står en jente og en gutt og krangler i gangen. Gutten dytter jenta å legger seg oppå henne. Da sier min sønn " det var sånn du og pappa lå når dere kranglet i går". Barnehage tanten ser undrende på sønnen min, etterhvert gikk det tydeligvis opp ett lys fordi hun så på meg å smilte. Jeg kjente jeg ble rød i toppen og klam i hakkene!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #5 Skrevet 14. juli 2012 Jeg gjorde noe jeg aldri kommer til å gjøre i gjen. Lyve om alderen til mine barn. Hvis barna var tre år fikk de komme inn gratis i en fornøyelsespark vi var i. Da jeg skulle kjøpe billetter i luken sier jeg "to voksne og ett barn, den minste er er under tre år". Minstemann var liten for alderen, så jeg regnet med at dette ville gå bra. Men neida, for guttungen hører dette å sier fornærmet "mamma!, jeg er ikke tre år, jeg er fire år". Heh jeg ble sprut rød og sa bare at jeg skulle betale for to barnebilletter! Tenkte jeg skulle spare de pengene, lur som jeg var. Never again!
Von Hertelhofen Skrevet 14. juli 2012 #6 Skrevet 14. juli 2012 Haha. Jeg husket nettopp en episode fra da jeg var sånn 6 -7 år. Jeg var hos en venninne, da moren hennes plutselig kom ut på gangen fra dusjen. Hun var kliss naken. Det gav tydelig inntrykk på meg, for da jeg kom hjem så sa jeg til mamma ; "tissen til mammen til trine, har skjegg som varer helt ned til knærne!"
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #7 Skrevet 14. juli 2012 Jeg gjorde noe jeg aldri kommer til å gjøre i gjen. Lyve om alderen til mine barn. Hvis barna var tre år fikk de komme inn gratis i en fornøyelsespark vi var i. Da jeg skulle kjøpe billetter i luken sier jeg "to voksne og ett barn, den minste er er under tre år". Minstemann var liten for alderen, så jeg regnet med at dette ville gå bra. Men neida, for guttungen hører dette å sier fornærmet "mamma!, jeg er ikke tre år, jeg er fire år". Heh jeg ble sprut rød og sa bare at jeg skulle betale for to barnebilletter! Tenkte jeg skulle spare de pengene, lur som jeg var. Never again! Denne historien er klippet fra en annen tråd, og stjelt
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #8 Skrevet 14. juli 2012 Jeg gjorde noe jeg aldri kommer til å gjøre i gjen. Lyve om alderen til mine barn. Hvis barna var tre år fikk de komme inn gratis i en fornøyelsespark vi var i. Da jeg skulle kjøpe billetter i luken sier jeg "to voksne og ett barn, den minste er er under tre år". Minstemann var liten for alderen, så jeg regnet med at dette ville gå bra. Men neida, for guttungen hører dette å sier fornærmet "mamma!, jeg er ikke tre år, jeg er fire år". Heh jeg ble sprut rød og sa bare at jeg skulle betale for to barnebilletter! Tenkte jeg skulle spare de pengene, lur som jeg var. Never again! Hva er sjangsen for at damen i bilettluken og mammaen til gutten forteller samme historien i to forskjellige tråder på samme forum? Ikke så stor, så jeg går utifra at noen ikke gadd å finne egen historie og stjal en annen person sin historie. Pinlig og kleint
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #9 Skrevet 14. juli 2012 Hun var rundt 2,5 år med et hodet som til tider virket å renne over med tanker. (Var VELDIG tidlig med å snakke og fikk liksom gitt uttrykk for alt som rørte seg i hjernen til enhver tid!) På denne tiden var Ananstacia veldig stor og ble vist vel og ofte på TV. Tulla lurte hver gang på om det var mamma som var på TV. Jeg hadde også langt lyst hår med masse striper i, samt pilot briller i forskjellige farger. Hver gang måtte jeg forklare henne at nei, det var ikke mamma men en dame som bodde langt borte. Så en dag da jeg hadde henne med meg inn i en platebutikk og sto og studerte de nye singlene, så hun et cover med Anastacia. Igjen llurte hun på om ikke det var mamma. På dette tidspunktet sto det en ung gutt som sikkert var helge hjelp e.l. i butikken rett ved siden av. Han flirte litt og blunket til henne. Hun festet blikket rett i ham - heeeeeelt alvorlig, så sa hun: "Mamma har stoore pupper hun!!" Jeg vet ikke hvem som ble flauest av meg og gutten, men han ble ihvertfall LILLA i ansiktet og forsvant VELDIG fort!!:flaut: Til denne dag har jeg aldri forstått hva i all verden det var som fikk henne til å si akkurat det, men det virket helt sikkert logisk for henne!!!
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 14. juli 2012 #10 Skrevet 14. juli 2012 Jeg gjorde noe jeg aldri kommer til å gjøre i gjen. Lyve om alderen til mine barn. Hvis barna var tre år fikk de komme inn gratis i en fornøyelsespark vi var i. Da jeg skulle kjøpe billetter i luken sier jeg "to voksne og ett barn, den minste er er under tre år". Minstemann var liten for alderen, så jeg regnet med at dette ville gå bra. Men neida, for guttungen hører dette å sier fornærmet "mamma!, jeg er ikke tre år, jeg er fire år". Heh jeg ble sprut rød og sa bare at jeg skulle betale for to barnebilletter! Tenkte jeg skulle spare de pengene, lur som jeg var. Never again! Hva er sjangsen for at damen i bilettluken og mammaen til gutten forteller samme historien i to forskjellige tråder på samme forum? Ikke så stor, så jeg går utifra at noen ikke gadd å finne egen historie og stjal en annen person sin historie. Pinlig og kleint Tror ikke sjansen er så veldig liten, er nok en ganske vanlig tabbe. Pappa prøvde å ljuge på alderen min også, men jeg var så vennlig å minne ham på at jeg faktisk hadde fylt syv år...
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #11 Skrevet 14. juli 2012 Hehe vet dere hva girls. Jeg skrev innlegg #5. Og vet du hva, jeg har ikke stjålet det. Tror ikke dette er så uvanelig. Har faktisk to vennepar til som har sagt det samme som meg, hvor det ene paret hadde fått gjennomgå av barnet så samme måtte som meg. Barnet hadde rett og slett gått frem til luken å fortalt sin egentlige alder:P Når min pappa fikk vite dene historien sa også han at han hadde gjort det samme da jeg var liten:p så tror ikke dette er en "once in a lifetime story"- dessverre
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #12 Skrevet 14. juli 2012 Jeg gjorde noe jeg aldri kommer til å gjøre i gjen. Lyve om alderen til mine barn. Hvis barna var tre år fikk de komme inn gratis i en fornøyelsespark vi var i. Da jeg skulle kjøpe billetter i luken sier jeg "to voksne og ett barn, den minste er er under tre år". Minstemann var liten for alderen, så jeg regnet med at dette ville gå bra. Men neida, for guttungen hører dette å sier fornærmet "mamma!, jeg er ikke tre år, jeg er fire år". Heh jeg ble sprut rød og sa bare at jeg skulle betale for to barnebilletter! Tenkte jeg skulle spare de pengene, lur som jeg var. Never again! Jeg rekker opp hånden på denne.. Var rimelig flaut!
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #13 Skrevet 15. juli 2012 Moren min gjorde også det, løy om alderen vår når vi skulle ta båten over til byen (bodde på en øy) Søsteren min minnet henne alltid på at hun var 4 år og ikke 3 år når moren min prøvde å spare noen kroner. Tror nok ikke dette er så uvanlig nei.
Studine mevik Skrevet 15. juli 2012 #14 Skrevet 15. juli 2012 Har heldigvis ikke hadde så mye pinligheter ennå, men vi hadde en periode da pjokken ikke helt klarte å si butikken, så det ble ofte pikken isteden. Så en dag vi skulle handle på et kjøpesenter, så fortalte vi han at vi skulle handle på en stor butikk. På vei fra bilen og inn på kjøpesenteret så roper ungen ut så alle rundt hører det: Skal vi til den store pikken nå! Mon tro hva folk trodde mens vi fortet oss videre og igjen minnet ungen på at det heter BUTIKKEN. Heldigvis lærte han seg å si det ordentlig en kort stund etterpå
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #15 Skrevet 15. juli 2012 Min datter har vokst opp med kristen tro. I en periode hvor min datter var rundt 4-5år var hun veldig opptatt av romvesner, ailiens osv, etter at hun hadde sett en film om dette sammen med sin far. En kveld rett før leggetid sitter frøkna vår på gulvet da hun utbryter helt ut v det blå" romvesener bor like i nærheten av gud men jeg tror ikke de er omgangsvenner for å si det sånn". Kan tro vi fikk oss en god latter.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #16 Skrevet 15. juli 2012 Hva er sjangsen for at damen i bilettluken og mammaen til gutten forteller samme historien i to forskjellige tråder på samme forum? Ikke så stor, så jeg går utifra at noen ikke gadd å finne egen historie og stjal en annen person sin historie. Pinlig og kleint Hvorfor er sjansen for at noen skulle fortelle den samme historien to ganger så liten? Kan vel heller ikke se bort fra at dette er noe som har skjedd med mer enn én person.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #17 Skrevet 15. juli 2012 Mine to barn var veldig fasinert av hvordan barn blir til, spesielt da deres tante som de så ofte ble gravid. Jeg og deres far hadde også vært åpne med barna at vi ønsket oss ett barn til, men dette tok noe.. Jeg overhører en samtale mellom mine to små (ca 7-5 år): "Ulrik": Når en kvinne blir gravid blir hun bestøvet med farens støv. Maja: Mamma er ikke så glad i støv egentlig hun, derfor får vi ikke en lillebror eller søster. De barna de barna:)
Liv & Røre Skrevet 15. juli 2012 #18 Skrevet 15. juli 2012 Jeg gjorde noe jeg aldri kommer til å gjøre i gjen. Lyve om alderen til mine barn. Hvis barna var tre år fikk de komme inn gratis i en fornøyelsespark vi var i. Da jeg skulle kjøpe billetter i luken sier jeg "to voksne og ett barn, den minste er er under tre år". Minstemann var liten for alderen, så jeg regnet med at dette ville gå bra. Men neida, for guttungen hører dette å sier fornærmet "mamma!, jeg er ikke tre år, jeg er fire år". Heh jeg ble sprut rød og sa bare at jeg skulle betale for to barnebilletter! Tenkte jeg skulle spare de pengene, lur som jeg var. Never again! Hva er sjangsen for at damen i bilettluken og mammaen til gutten forteller samme historien i to forskjellige tråder på samme forum? Ikke så stor, så jeg går utifra at noen ikke gadd å finne egen historie og stjal en annen person sin historie. Pinlig og kleint Tror ikke sjansen er så veldig liten, er nok en ganske vanlig tabbe. Pappa prøvde å ljuge på alderen min også, men jeg var så vennlig å minne ham på at jeg faktisk hadde fylt syv år... En ganske vanlig tabbe ja. Mormor og mamma gjorde det samme på ferga og ble ganske flaue da jeg hadde annonsert høyt og tydelig at jeg var fire og ikke tre år! Ingen gratis båttur der i gården.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #19 Skrevet 15. juli 2012 Jeg satt på toalettet. Jeg hadde mensen den dagen, å satt å byttet bind i det min datter på 5 år kom inn på badet. Hun så blodet på bindet å lurte på hva dette var og om jeg hadde skadet meg. Fortalte som det var, at vi voksne kvinner har noe som heter mensen, når man ikke har baby i magen sin. Ett par dager etterpå reise vi til barnets bestemor, som satt på terassen sammen med noen venninner å spiste. De satt å grillet å hun ene damen klarer å sprute ketchup på buksen sin. Min datter sier at "mamma blør masse i rompa fordi hun ikke har baby i navelen". Eh, passe pinlig!
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 15. juli 2012 #20 Skrevet 15. juli 2012 (endret) Da jeg var liten pleide mamma å låne filmer på biblioteket for å kopiere dem! Kun til privat bruk selvsagt. Vi hadde ganske dårlig råd på den tiden, så det var det hun gjorde for at vi skulle ha noe videoer hjemme. En gang var jeg med, og vi stod i køen for å låne dem, og når det er vår tur og mamma står å prater med hun bak skranken, sier jeg: jeg gleder meg til vi har fått kopiert disse også jeg, mamma! Uups Endret 15. juli 2012 av Aprikos Syltetøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå