Gå til innhold

Jeg synes sommeren er en trist tid:((

Anbefalte innlegg

Skrevet

I fjor døde mamma og i år merker jeg at sommeren ikke er den samme:( Vet ikke om jeg er i stand til og begynne og jobbe om et par uker og jeg sover helt elendig, i natt sov jeg vel 2,5 timer.

Må bare presisere at jeg kun var sykemeldt 3 måneder etter at mamme døde så har vært i jobb etter denne tiden.

Pappa er nesten bare på jobb, tror han synes det er lettere og forholde seg til livet når han har mye og gjøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du skal ta en prat med legen din, evt får en henvisning til en terapeut eller psykolog evt.

Lykke til :)

Gjest Husfrua
Skrevet

Jeg skjønner godt hvordan du har det. Mistet pappa i jula for seks år siden...Det var en hard tid og jeg får fortsatt tårer i øynene bare jeg tenker på det. Men uansett hvor klisjeaktig det høres ut, så leger tiden alle sår...vær raus med å fortelle de rundt deg om hvordan du har det. Ikke hold det inne! La deg selv få føle på sorgen og sinnet! Jeg stengte mye inne i starten og slet mye pga det, men fant ført ut at man må kjenne på sorgen og smerten for å komme videre. Det er vondt,det er hardt, det er jævlig!

Sender deg en varm klem og håper tiden demper sorgen din:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...