Gå til innhold

Makan til fjortis tilstand på dere her inne. 80 %

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk for deg sjøl.

Skrevet

Oi oi oi, enda en tråd ;) Takk.

Skrevet

Mon tro hvor mange tråder om dette temaet vi kan få til i løpet av de neste 24 timene? ;)

Skrevet

Hvem er det egentlig som definerer seg selv under "den harde kjene"??? Av ren nysgjerrighet spør jeg!

Skrevet

Snakker du om denne "harde kjernen", eller? Jeg lurer på, er jeg med i denne harde kjernen? Hvem er det som er med i denne kjernen, hehehe ;)

Skjønner null... visste ikke det var noen kjerne her inne. Denne facebookgreia kan jo alle være med på, det er jo bare "melde seg inn".... sånn som jeg har forstått det :P

Skrevet

Enig med deg, HI! Begynner å få asossiasjoner til sånne klikker på barne- og ungdomsskolen hvor noen trodde de var kulere enn andre ;)

Men, men, hopper fort over de trådene der, gitt, ingen vits i å bruke tid på dem.

Det typiske nå er at Hi i denne tråden (og nå sikkert meg også) får masse, masse pepper ;) Couldn't care less i så fall :)

Skrevet
Hvem er det egentlig som definerer seg selv under "den harde kjene"??? Av ren nysgjerrighet spør jeg!

Hehe, vi lurte på det samme på samme tid, kanskje vi er en kjerne ;)

Hilsen ei med humor på boks ;)

Skrevet

Det lurer egentlig jeg også på. Du får spørre dem som lager de definisjonene. ;)

Skrevet

Jeg vil være dum jejejejeje, la meg være ifred jejeje, jeg vil være meg selv jejeje, jeg vil være tung jejeje, la mitt hode få fre jejejejeje.

Jeg har aldri hodepine, for jeg er jo så tom jejejejeje hisen poppisene fra den lukkede posten på facebook v/sLier

Skrevet

Lukket gruppe meg i r**a...

Nå vet jeg hva flere av dere heter, hvordan dere ser ut, hvordan barna deres ser ut og i det hele tatt... Dere kan jo like så godt signere med fullt navn i nicket deres. At dere VIL???

Syntes det var mye mer spennende da jeg ikke visste noe om dere i grunn...

Skrevet

Bare fjortis. Ungdomsskole fakter hele veien. Forbanna irriterende. !!!

Skrevet
Lukket gruppe meg i r**a... Nå vet jeg hva flere av dere heter, hvordan dere ser ut, hvordan barna deres ser ut og i det hele tatt... Dere kan jo like så godt signere med fullt navn i nicket deres. At dere VIL??? Syntes det var mye mer spennende da jeg ikke visste noe om dere i grunn...

Jeg er ikke redd for at noen skal vite hvem jeg er ..

Skrevet
Lukket gruppe meg i r**a... Nå vet jeg hva flere av dere heter, hvordan dere ser ut, hvordan barna deres ser ut og i det hele tatt... Dere kan jo like så godt signere med fullt navn i nicket deres. At dere VIL??? Syntes det var mye mer spennende da jeg ikke visste noe om dere i grunn...

I, jeg bir lei av å hør igrunn, kan du ik finne på nåkka meir spennande å skriv?

Gjest Miryks
Skrevet

OMFG, du kalte meg ikke akkurat fjortis?! Fy faen, ass, ikke lite bitch du, lissom.

Skrevet

Jeg tror nok jeg er laaangt fra i noe "kjerne", men noen føler visst de automatisk er i en;)

Skrevet

Jeg vet dette kommer som et sjokk på deg, men this is not ALL about you...

:)

Skrevet
Enig med deg, HI! Begynner å få asossiasjoner til sånne klikker på barne- og ungdomsskolen hvor noen trodde de var kulere enn andre ;) Men, men, hopper fort over de trådene der, gitt, ingen vits i å bruke tid på dem. Det typiske nå er at Hi i denne tråden (og nå sikkert meg også) får masse, masse pepper ;) Couldn't care less i så fall :)

Men herregud da. Er da ingen som har kalt seg selv for den harde kjerne... Det er det alle bitre anonyme her inne som har funnet opp. Er ikke med i gruppen selv, men sånn jeg ser det sa "Mammaen til Will og Ailo" for et par dager siden noe i denne duren: "Har laget en DIB-gruppe på FB, bli med dem som vil.." Hvordan i herrens navn kan noen klare å gjøre det til ungdomsskole-drama? Se til å vokse opp og ikke grine over at noen som er her inne har lyst til å få et ansikt på hverandre og ha et annet sted og prate i fred for alle de forferdelige anonyme her inne.

Mitt inntrykk er kanskje at de som er med i FB-gruppen er de som er mest aktive her inne. De signerer også med nick, og spyr ikke ut kvalmende fjas under anonym bruker.

Skrevet

Ikke si at hele problemet her er at det har blitt laget en lukket gruppe på fb?? Er det ikke bare å sende forespørsel for å bli med da?

ha ha ha ha :) Virkelig noe å hyle høyt om!

Skrevet
Enig med deg, HI! Begynner å få asossiasjoner til sånne klikker på barne- og ungdomsskolen hvor noen trodde de var kulere enn andre ;) Men, men, hopper fort over de trådene der, gitt, ingen vits i å bruke tid på dem. Det typiske nå er at Hi i denne tråden (og nå sikkert meg også) får masse, masse pepper ;) Couldn't care less i så fall :)
Men herregud da. Er da ingen som har kalt seg selv for den harde kjerne... Det er det alle bitre anonyme her inne som har funnet opp. Er ikke med i gruppen selv, men sånn jeg ser det sa "Mammaen til Will og Ailo" for et par dager siden noe i denne duren: "Har laget en DIB-gruppe på FB, bli med dem som vil.." Hvordan i herrens navn kan noen klare å gjøre det til ungdomsskole-drama? Se til å vokse opp og ikke grine over at noen som er her inne har lyst til å få et ansikt på hverandre og ha et annet sted og prate i fred for alle de forferdelige anonyme her inne. Mitt inntrykk er kanskje at de som er med i FB-gruppen er de som er mest aktive her inne. De signerer også med nick, og spyr ikke ut kvalmende fjas under anonym bruker.

er også med i Fb gruppa, men uvitende om jeg er i med i noen hard kjerne?

Gjest Heartbroken
Skrevet

Det er virkelig fantastisk hva noen klarer å lage kvalm om! Et er en gruppe som, etter hva jeg forstår, er åpen for alle, det er bare å sende en forespørsel.

Hvordan klarer dere å få vridd alt til noe negativt???

Skrevet

Oi oi oi, enda en tråd ;) Takk.

Såpass. Er du sikker på at den var til DEG da frøken, kanskje den var ment til de som klager vet du. Ha en fin søndag.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Dere som prater om den harde kjernen, dere vet det var en ANONYM som påsto at "vi" var "den harde kjernen", ikke noen som står frem med nick her inne som påberopte oss den gitt ;)

Skrevet

Det fortsetter som på ungdomsskolen drittkasting dag etter dag. Å den fjortistiden. Skulle tro at mødre vet å oppføre seg bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...