Gå til innhold

Hvordan fikk du bukt med din innvendige HEMOROIDE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva brukte du for å få den til å forsvinne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjøpte en krem på apoteket,,,, med en sånn tutt å stikke opp i rumpa.. hehehe, hørtes ille ut=) var noen ulike.. kan finne eksakt merket om du er intr... =) da må jeg reise rumpa å gå helt til badet bare=) den er smertestillende og betennelsedempende.. ble raskt bedre.. etter 1 dag tror jeg

Skrevet
jeg kjøpte en krem på apoteket,,,, med en sånn tutt å stikke opp i rumpa.. hehehe, hørtes ille ut=) var noen ulike.. kan finne eksakt merket om du er intr... =) da må jeg reise rumpa å gå helt til badet bare=) den er smertestillende og betennelsedempende.. ble raskt bedre.. etter 1 dag tror jeg

Så bra du merka så rask bedring!:) Forsvant den helt, eller ble den bare mindre irriterende? hehe. Kanskje du kunne løfta rumpa opp og svinset den en tur tur-retur badet for min skyld? :) hihi

Skrevet

yes, kommer snart tilbake=)

Skrevet

scheriproct rektalsalve =)

tetteste var at jeg gikk i lang tid å hadde så utrolig vondt... skjønte egentlig ikke hva det var... kunne ikke se noe i speilet.. men klarte kjenne den når jeg kjente etter..

så tror jeg iløpet av 1 eller 2 dager, var det mye bedre, etter behandlingen på 1 uke, helt vekk... og den har ikke kommet igjen=)

Skrevet
scheriproct rektalsalve =) tetteste var at jeg gikk i lang tid å hadde så utrolig vondt... skjønte egentlig ikke hva det var... kunne ikke se noe i speilet.. men klarte kjenne den når jeg kjente etter.. så tror jeg iløpet av 1 eller 2 dager, var det mye bedre, etter behandlingen på 1 uke, helt vekk... og den har ikke kommet igjen=)

Supert,tusen takk! Den skal jeg kjøpe på mandag når apoteket åpner igjen..

Var det sånn at du hadde vondt i anus når du presset, ikke for å være ekkel ,men sånn er det for meg nå...og jeg er "dritt" lei :P

Skrevet

hehe, dritt lei, bokstavlig talt=) hadde vondt nesten hele tiden synes jeg.. men når jeg måtte skikkelig på do ( ja du skjønner) når det ble ett press på en måte, da gjorde det drit vondt.. huff.. å når avføringen skulle ut, holdt jeg på å dø.. herregud det var ille.. og etterpå da, da brant det liksom der nede. husker jeg måtte sitte på huk for å avlaste liksom.. men jeg blødde ikke noe særlig. men tenk å gå så lenge å ha vondt, også finnes redningen til noen usle kroner rett rundt hjørnet=) den er jo smertestillende, så det hjelper jo fort, pluss at den gjør at venene i anus trekker seg sammen, og den er betennelsehemmende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...