Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #1 Skrevet 14. juli 2012 Hva brukte du for å få den til å forsvinne?
nasse nøffen Skrevet 14. juli 2012 #2 Skrevet 14. juli 2012 jeg kjøpte en krem på apoteket,,,, med en sånn tutt å stikke opp i rumpa.. hehehe, hørtes ille ut=) var noen ulike.. kan finne eksakt merket om du er intr... =) da må jeg reise rumpa å gå helt til badet bare=) den er smertestillende og betennelsedempende.. ble raskt bedre.. etter 1 dag tror jeg
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #3 Skrevet 14. juli 2012 jeg kjøpte en krem på apoteket,,,, med en sånn tutt å stikke opp i rumpa.. hehehe, hørtes ille ut=) var noen ulike.. kan finne eksakt merket om du er intr... =) da må jeg reise rumpa å gå helt til badet bare=) den er smertestillende og betennelsedempende.. ble raskt bedre.. etter 1 dag tror jeg Så bra du merka så rask bedring! Forsvant den helt, eller ble den bare mindre irriterende? hehe. Kanskje du kunne løfta rumpa opp og svinset den en tur tur-retur badet for min skyld? hihi
nasse nøffen Skrevet 14. juli 2012 #5 Skrevet 14. juli 2012 scheriproct rektalsalve =) tetteste var at jeg gikk i lang tid å hadde så utrolig vondt... skjønte egentlig ikke hva det var... kunne ikke se noe i speilet.. men klarte kjenne den når jeg kjente etter.. så tror jeg iløpet av 1 eller 2 dager, var det mye bedre, etter behandlingen på 1 uke, helt vekk... og den har ikke kommet igjen=)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #6 Skrevet 14. juli 2012 scheriproct rektalsalve =) tetteste var at jeg gikk i lang tid å hadde så utrolig vondt... skjønte egentlig ikke hva det var... kunne ikke se noe i speilet.. men klarte kjenne den når jeg kjente etter.. så tror jeg iløpet av 1 eller 2 dager, var det mye bedre, etter behandlingen på 1 uke, helt vekk... og den har ikke kommet igjen=) Supert,tusen takk! Den skal jeg kjøpe på mandag når apoteket åpner igjen.. Var det sånn at du hadde vondt i anus når du presset, ikke for å være ekkel ,men sånn er det for meg nå...og jeg er "dritt" lei
nasse nøffen Skrevet 15. juli 2012 #7 Skrevet 15. juli 2012 hehe, dritt lei, bokstavlig talt=) hadde vondt nesten hele tiden synes jeg.. men når jeg måtte skikkelig på do ( ja du skjønner) når det ble ett press på en måte, da gjorde det drit vondt.. huff.. å når avføringen skulle ut, holdt jeg på å dø.. herregud det var ille.. og etterpå da, da brant det liksom der nede. husker jeg måtte sitte på huk for å avlaste liksom.. men jeg blødde ikke noe særlig. men tenk å gå så lenge å ha vondt, også finnes redningen til noen usle kroner rett rundt hjørnet=) den er jo smertestillende, så det hjelper jo fort, pluss at den gjør at venene i anus trekker seg sammen, og den er betennelsehemmende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå