Annikenb Skrevet 14. juli 2012 #1 Skrevet 14. juli 2012 Jeg tok en sånn clearblue digital, og den viste 2- 3 uker. Første dag av forrige menstruasjon var 12 juni. Har lest at de fleste som har tatt den testen viser seg å være mye lenger på vei enn den tilsier.. Har ikke lege time før om en uke, å jeg undrer veldig på det! Jeg har hatt konstant sommerfugler i magen i 3 dager siden jeg fant det ut:P
Babyønske �� Skrevet 14. juli 2012 #2 Skrevet 14. juli 2012 (endret) Jeg tok en sånn clearblue digital, og den viste 2- 3 uker. Første dag av forrige menstruasjon var 12 juni. Har lest at de fleste som har tatt den testen viser seg å være mye lenger på vei enn den tilsier.. Har ikke lege time før om en uke, å jeg undrer veldig på det! Jeg har hatt konstant sommerfugler i magen i 3 dager siden jeg fant det ut:P At det står 2-3 uker betyr at det er 2-3 uker siden befruktning. I svangerskapslengde er du 4-5 uker. Noe som kan stemme med første dag i forrige menstruasjon. Finn en terminkalkulator(google) og bruk 12. juni som første dag i siste mens så får du opp hvor langt du er på vei. Endret 14. juli 2012 av Babyønske - har 2 små gull
Annikenb Skrevet 14. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2012 Ja! Da skjønner jeg litt mer:P takk skal du ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå