Gå til innhold

Oi, så poppis vi utskuddene var idag da!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner jo vi har fans når det på en eneste kveld lages 3 (eller var det 4) tråder baaare om oss og hvor eksklusive vi tror vi er. Jaja, vi er jo tydeligvis det, siden så mange har så mange meninger om oss og gidder opprette egne tråder om oss.

Ikke minst det at man gidder melde seg inn i gruppa ene og alene for å overvåke alt som skrives. Festlig. :)

Vi er jo oooooh så barnslige og teite og fjerne og alt mulig. Jaja, i det minste koser vi oss.

Må si jeg får meg en god latter over hønsa her inne, som er så indignerte over denne gruppa og synes den er så forferdelig. Kanskje på tide å logge av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he he, velkommen til den harde kjerne ;)

Skrevet

"harde kjerne", du mener vel den bløte, nærtagende, barnslige osv

Skrevet

hvilken gruppe er det dere snakker om egentlig? blir nysgjerrig jeg. :P

Skrevet

Der var fansen igjen! Skal det være en autograf? ;)

Skrevet

Fælt så godt du tror om deg selv, neitakk, jeg vil ikke ha autograf, men du kan gjerne få min. Den staves vaskeduk med HV

Skrevet

Hææ? Skjønner ikke'no jeg. Mulig å få en forklaring? :)

Skrevet

Jeg har igrunn aldri sett på meg selv som en del av noen kjerne

Er ikke kjerner noe man finner i frukt og sånn :P :P?

Skrevet

Dette forumet og alle dets potensielle undergrupper rundt om bekrefter alle mine fordommer mot kvinner. Dessverre.

- Mann

Skrevet

Blir litt som på ungdomsskolen hvor de "populære" jentene trodde alle andre var sjalu når det i virkeligheten faktisk bare var slik at de var hurpete :) Men, men... På dib får jeg iallefall bekreftet hvorfor jeg ikke liker høner :)

Skrevet
Blir litt som på ungdomsskolen hvor de "populære" jentene trodde alle andre var sjalu når det i virkeligheten faktisk bare var slik at de var hurpete :)

På seg selv kjenner man andre?

Skrevet
Blir litt som på ungdomsskolen hvor de "populære" jentene trodde alle andre var sjalu når det i virkeligheten faktisk bare var slik at de var hurpete :) Men, men... På dib får jeg iallefall bekreftet hvorfor jeg ikke liker høner :)

Liker heller ikke høner, men finnes så få pikker her på dib

Skrevet

Ja, vi har jo skjønt at alle de som sutrer over å ikke få være med i denne gruppa er hurpete, det trengte du ikke å fortelle oss, #10.

Skrevet

Hva går dagens debatt ut på da?

Skrevet
Fælt så godt du tror om deg selv, neitakk, jeg vil ikke ha autograf, men du kan gjerne få min. Den staves vaskeduk med HV

Foretrekker ronkehonkler, men ellers takk.

Skrevet
Ja, vi har jo skjønt at alle de som sutrer over å ikke få være med i denne gruppa er hurpete, det trengte du ikke å fortelle oss, #10.

Var nok ikke de jeg mente ;)

Og til den over; Jeg er særdeles lite hurpete, kanskje derfor jeg ikke takler kvinneintriger. Er da jeg forstår hvorfor menn ofte sier at kvinnfolk hører hjemme på kjøkkenet.

Skrevet

Men dere er <3 velkommene alle sammen :)

Her er linken til gruppa:http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150129154910856.327551.585450855#!/groups/397297823662446/

Skjønner ikke helt denne sutringa, gruppa er åpen for alle her inne!

Skrevet
Var nok ikke de jeg mente ;) Og til den over; Jeg er særdeles lite hurpete, kanskje derfor jeg ikke takler kvinneintriger. Er da jeg forstår hvorfor menn ofte sier at kvinnfolk hører hjemme på kjøkkenet.

Hvem lager intrigene her da, damene i den etterhvert så berømte fjasegruppa, eller de fornærmede stakkarene som sutrer om dem her inne? Jeg bare spør.

Det er ganske hurpete å lage klagetråder om en stakkars internettgruppe, der målet er å latterliggjøre dem som er med, spør du meg.

Skrevet

Enkelte poppiser skulle nok vært lagt nå, klokken er over 23 tenåringer, marsj i seng

Skrevet
Enkelte poppiser skulle nok vært lagt nå, klokken er over 23 tenåringer, marsj i seng

Næh, vi drikker oss drita på vin!

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Er klokken over 23 når du poster innlegget ditt et kvarter før?

Skrevet

Næmen poppiser da, klarte dere den, så flink dere var. Husk tannpussen før dere legger dere, blir ikke hull i en tann som er ren, vet du. Verre med hodet, uten hjerne intet vett, god natt

Skrevet

Dere som er med i denne gruppa- kan dere ikke bare fortsette å ha det hyggelig med hverandre på face da, og ignorere de som skriver noe om det her inne? Er vel ikke noe å bry seg om? Er jo like dumt som de som klager å lage nye egne innlegg om dette!

Og dere som ikke er medlem- er det noe å bry seg om? Hva noen andre ukjente gjør/sier i en gruppe på face? Kan dere ikke bare melde dere inn om dere føler dere har noe å bidra med der inne?

Merkelig.

Skrevet
Næmen poppiser da, klarte dere den, så flink dere var. Husk tannpussen før dere legger dere, blir ikke hull i en tann som er ren, vet du. Verre med hodet, uten hjerne intet vett, god natt

Snakk for deg sjøl, som far min brukte å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...