Mamma_til_2 Skrevet 14. juli 2012 #1 Skrevet 14. juli 2012 -i glasset, coctail på tv og barna sover hærlig
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #2 Skrevet 14. juli 2012 Pass på så ingen hysteriske dib-damer ringe BV
Mamma_til_2 Skrevet 14. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2012 Da skal BV få ett glass vin hos med meg
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 14. juli 2012 #4 Skrevet 14. juli 2012 Da er vi 2, mammaen til 2 Men ser ikke på Coctail da(elsker den filmen har sikkert sett den hundreog ørtogførti ganger) men sitter på verandaen med DIB og FB Skål!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. juli 2012 #5 Skrevet 14. juli 2012 Giiiiid, drikker dere vin på en helt vanlig lørdag?? Alkiser!
Mamma_til_2 Skrevet 14. juli 2012 Forfatter #6 Skrevet 14. juli 2012 Ja tenk at vi er mødre som koser oss med vin selv om vi helt sikkert kunne gjort noe mere fornuftig som og vaske el.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. juli 2012 #7 Skrevet 14. juli 2012 Dere burde rundvaske huset, ja, mens dere gr en blowjob til mannen og bruker resten av natta til å sitte og beundre ungene.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 14. juli 2012 #9 Skrevet 14. juli 2012 Giiiiid, drikker dere vin på en helt vanlig lørdag?? Alkiser! Kos deg med Pepsien din du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå