Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #1 Skrevet 14. juli 2012 Synes dere kan oppføre dere litt greiere. Jeg spurte hva dere synes. Men ba ikke om å bli latterliggjort. Sannsynligheten for at datteren min havner på skole med noen av deres barn er rimelig stor. Synes dere burde holde dere for gode til å holde på slik. Barna deres lærer av dere. Hilsen mammaen til AVIVA
PeppaPig Skrevet 14. juli 2012 #3 Skrevet 14. juli 2012 Jeg håper du ikke oppfattet min kommentar som hetsing? Isåfall beklager jeg, men jeg trodde ærlig talt at det var et firmanavn. Et kjapt google søk forteller meg at det er et firma i England så jeg husker sikkert navnet fra jeg bodde der.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #4 Skrevet 14. juli 2012 Jeg har aldri hørt det navnet før, men synes det er fint, jeg
Lady lovely locks Skrevet 14. juli 2012 #6 Skrevet 14. juli 2012 Fint navn. Tommel opp for uvanlighet.
1down Skrevet 14. juli 2012 #7 Skrevet 14. juli 2012 Det er da ingen som har hetset navnet Aviva? Ble nysgjerrig og leste igjennom den andre tråden, ingen hetsing der såvidt jeg kan se? Spør du om andres mening så får du svar, og du kan ikke forvente at andre skal like et navn bare fordi du liker det. Sikkert mange som ikke liker navnet til jenta mi, men det spiller da ingen rolle for meg
☆☆☆ Skrevet 14. juli 2012 #8 Skrevet 14. juli 2012 Om du tok deg nær av kommentaren min beklager jeg det, men jeg mener selv jeg svarte saklig...
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #9 Skrevet 14. juli 2012 sa jeg ikke akuratt selv at ikke alle kan like alle navn ? Og at det er greit ? Jeg siktet til minst to tråder opprettet etterpå med vitse navn. Ingen er så dumme at de ikke forstod poenget med de. Samt at det kom saftige kommentarer i min tråd også.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #10 Skrevet 14. juli 2012 1 down. Les den andre tråden min. Der jeg skrev. Ikke alle kan like alle navn. !!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #11 Skrevet 14. juli 2012 Aviva, er et svært internationalt forsikringsselskap. Ikke noe jeg ville kallt mitt barn.
1down Skrevet 14. juli 2012 #12 Skrevet 14. juli 2012 1 down. Les den andre tråden min. Der jeg skrev. Ikke alle kan like alle navn. !! Ja, jeg så det - er jo nettopp derfor jeg lurer på hvorfor du tar deg nær av negative tilbakemeldinger på navnet For såvidt jeg kunne se var det både positive og negative tilbakemeldinger, men ingen hetsing. I hvert fall ikke i mine øyne. At det skal være opprettet flere tråder med "vitsenavn" for å hetse navnet Aviva har gått meg hus forbi. Om det stemmer så syns jeg det er unødvendig og barnslig, og da kan jeg skjønne at du reagerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå