Gå til innhold

Hvorfor er facebookgruppen lukket?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

DIB 2012 du mener? Kanskje fordi den er privat for DIB damer, vil du bli medlem, så er det bare å sende forespørsel ;) Vi deler en del der inne, som ikke alt og alle trenger å lese. Om gruppa er åpen kan jo "Karl Henriksen" se alt som skrives (navnet er bare et forslag, i henhold til at hvem som helst på hele FB kan se det som skrives)

Skrevet

Fordi den er for dem som melder seg inn?

Skrevet

Og det er ikke alle som vil fortelle hele verden at de er på Dib ..:)

Skrevet
Og det er ikke alle som vil fortelle hele verden at de er på Dib .. :)

Hele verden kan se at de er med i gruppen selv den er lukket.. dah!!

Den må være hemmelig om den ikke skal vises

Skrevet

Søren også.. fikk bare 1 døgn med snoking på gruppa før den ble stengt! Men kan berolige alle med at det var ikke noe særlig juicy som foregikk der inne...

"Hva skal dere i dag da"?.... bla bla bla

"Jeg skal male"... gjeeesp

Skrevet
Søren også.. fikk bare 1 døgn med snoking på gruppa før den ble stengt! Men kan berolige alle med at det var ikke noe særlig juicy som foregikk der inne... "Hva skal dere i dag da"?.... bla bla bla "Jeg skal male"... gjeeesp

Hvorfor gadd du snoke om det var så kjedelig? ;)

Skrevet
Søren også.. fikk bare 1 døgn med snoking på gruppa før den ble stengt! Men kan berolige alle med at det var ikke noe særlig juicy som foregikk der inne... "Hva skal dere i dag da"?.... bla bla bla "Jeg skal male"... gjeeesp

Kunne jo hende det dukka opp noen godbiter.. ;)

Dessuten er det jo moro å se hvordan alle ser ut!

Skrevet
Kunne jo hende det dukka opp noen godbiter.. ;) Dessuten er det jo moro å se hvordan alle ser ut!

Hehe, tviler på at folk legger ut om utroskap, perversiteter, svigermorhat og analsex inne i den gruppa, slik det gjøres her inne. ;)

Skrevet

Men det var nå morroa begynte. Det startet med en vinflaske og... Resten får du ikke vite.. Nå kan du lure nå.......... :P

Skrevet
Vet mer enn du tror..!

Oooooh, heeeeldige du! ;)

Skrevet

Herregud for noen høner dere er. At folk ikke vokser seg forbi ungdomsskolestadiet med klikker og det hele forstår jeg ikke...

Skrevet
Herregud for noen høner dere er. At folk ikke vokser seg forbi ungdomsskolestadiet med klikker og det hele forstår jeg ikke...

Word

Skrevet

Meld deg inn da, hvis du føler deg så utelatt, istedetfor å surmule sånn. Den er da åpen for alle som vil være medlem.

At folk ikke vokser seg forbi sutrestadiet forstår jeg ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...