Gå til innhold

Vet du er her inne!!! Åsane jenta mi!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jorda...tlf min er ødelagt. Tross alt er hun min beste venninne ,men kommer ikke på etternavnet... Ille nå, men denne jenta vet j er sutrete.... Prøvd i flere uker å søke etter deg. Vet du er her inne.... To fantastiske jenter, straks 5 år, og 3 år....(minsten bursdag 10 Jan) vil ikke legge ut navn. Du vet hvem du er.... Alt jeg kan si er..

RING MEG!!!!! Klem fra den "dumme Tønsberg jenta di..."

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, det var å en måte å få kontakt med folk på :P

Hva med å bruke facebook, sende melding på sms fra internett, ringe fra skype eller noe i den duren?

Hehe, måtte le litt nå!

Skrevet

Jeg har ikke Facebook. Jeg kan jo ikke sende sms fra nettet når det er nr hennes jeg mangler. Vet hun er innpå her så og si daglig..... Som sagt, jeg har ikke nr hennes.

Skrevet

Opprett deg bruker på facebook da så du får tak i henne?

Skrevet

J hater d nettstedet så prøver her først. Som sagt er hu her daglig...... Som regel...

Ikke nok med alt dette har j vært verdens dårligste venninne pga livet står på hodet..... Blæh...

Skrevet

Det var da voldsomt til negativitet. Er da ikke ulovlig å lete etter personer på nett. HI må da få etterlyse hvor hun vil:)

Skrevet

Takk... Tviler ikke på at dette ser skikkelig dumt ut, men jeg lar det heller være dumt... Jeg må krype på mine knær fori jeg har vært en "lat" venninne, og så atpåtil mister jeg nr, adresse og alt??? Føler meg ikke høy i hatten fra før av....

Skrevet
Det var da voldsomt til negativitet. Er da ikke ulovlig å lete etter personer på nett. HI må da få etterlyse hvor hun vil:)

Hvordan klarte du å tolke dette negativt????

Det var bare ett tips, men deg om det..

Skrevet

Dytter litt for deg jeg ;)

Skrevet

Skjønner ikke helt, jeg. Din beste venninne, men du vet gje etternavnet hennes?

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet
Skjønner ikke helt, jeg. Din beste venninne, men du vet gje etternavnet hennes?

Jeg viste ikke etternavnet til min beste venninne før etter 4 år bekjentskap, ble kjent for 7 år siden.. Gikk aldri en dag uten at vi pratet sammen, det gjør det jo forsåvidt fortsatt ikke.. Men ja, det tok 4 år før vi kom på å fortelle hva vi het til etternavn ;)

Skrevet

Nr 1, fordi det tok flere år før jeg fikk vite det,har aldri hatt bruk for det. Bor langt fra hverandre, sees kanskje en gang i året? Og fordi navn osv sliter jeg ekstremt med. Husker generelt meget dårlig, og når jeg aldri bruker det. Glemmer jeg det...nemnd ja, hun er fortsatt min beste venninne og det nærmeste jeg har......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...