Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #1 Skrevet 14. juli 2012 Min søster venter ei jente nå, og navnene på listen dems (er så klart "normale" navn der også, men dette er navn jeg ikke har hørt, eller hørt minimalt om: Vårrull Petrella Jøra Olila Hva synes DIB damer om de da? Vet hva jeg selv mener..
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #3 Skrevet 14. juli 2012 Det finnes omtrent hundre tråder og tusen barn som heter vårrull+ noen middaagsretter. De er oppbrukt. Hva med Sura eller Pissorara?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #4 Skrevet 14. juli 2012 Vi er ikke ferdig enda? Tydeligvis ikke.. Men om du tror dette er tull, så er det desverre ikke det nei. De har navn som Heidi, Therese og Kristina på lista si også. Men mannen til min søster liker da de her navnene, og min søster har startet å like Petrella og Olila. HI
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #5 Skrevet 14. juli 2012 Det finnes omtrent hundre tråder og tusen barn som heter vårrull+ noen middaagsretter. De er oppbrukt. Hva med Sura eller Pissorara? Håper du ikke kjenner min søsters mann og gir han griller i hodet! Får holde med de navnene han har kommet med her! Han liker Vårrull, fordi jeg var så "genial" å nevne det navnet etter å ha lest det her inne, jeg og min søster lo godt av "så rare folk har blitt, om de gir SåNNE navn".. Og nå vurderer hun både det og lignende rariteter selv! HI
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #6 Skrevet 14. juli 2012 Det finnes omtrent hundre tråder og tusen barn som heter vårrull+ noen middaagsretter. De er oppbrukt. Hva med Sura eller Pissorara? Håper du ikke kjenner min søsters mann og gir han griller i hodet! Får holde med de navnene han har kommet med her! Han liker Vårrull, fordi jeg var så "genial" å nevne det navnet etter å ha lest det her inne, jeg og min søster lo godt av "så rare folk har blitt, om de gir SåNNE navn".. Og nå vurderer hun både det og lignende rariteter selv! HI Hva er dette idiotiet med vårrull? Det er jo ingen som heter det. Herregud så barnslig.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #7 Skrevet 14. juli 2012 Det finnes omtrent hundre tråder og tusen barn som heter vårrull+ noen middaagsretter. De er oppbrukt. Hva med Sura eller Pissorara? Håper du ikke kjenner min søsters mann og gir han griller i hodet! Får holde med de navnene han har kommet med her! Han liker Vårrull, fordi jeg var så "genial" å nevne det navnet etter å ha lest det her inne, jeg og min søster lo godt av "så rare folk har blitt, om de gir SåNNE navn".. Og nå vurderer hun både det og lignende rariteter selv! HI Hva er dette idiotiet med vårrull? Det er jo ingen som heter det. Herregud så barnslig. JO, det er en unge født i åR som heter det.. Vit dine fakta, før du uttaler deg
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #8 Skrevet 14. juli 2012 Vet dere, etter å ha lest Vårraull hundre ganger her inne, begynner jeg faktisk å like det Kunne selvfølgelig ikke kalt min egen unge for det, men man må slutte å heve på øyenbrynene å rynke på nesen når "uvanlige" navn dukker opp. Det blir bare mer og mer vanlig med nye navn, og det har med moderniseringen av tiden å gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå