Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #1 Skrevet 14. juli 2012 Var på fest i går og jeg er fremdeles like slapp og det er vondt å bevege seg
frk Nilsen Skrevet 14. juli 2012 #2 Skrevet 14. juli 2012 Ut å gå tur! Det er vondt første kvarteret, men etter en time er alt så mye bedre! Drikk smootie, sunt og godt Til kvelds - film og snop
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #3 Skrevet 14. juli 2012 snapple mango madness, iskalde druer, mc donald mat
Gjest uni kum Skrevet 14. juli 2012 #5 Skrevet 14. juli 2012 Drikker mere, reparerer hehe, neida, har ingen gode råd for nåværende tilstand, men de sier Zyrtec fungerer dersom man tar det før en drikker. Drikk masse vann før man legger seg. Tja, er vel forsent for din del akkurat nå da God bedring.
L-8 Skrevet 14. juli 2012 #6 Skrevet 14. juli 2012 Smoothie med rå egg og masse bær! Ta deg en treningsøkt og bøtt innpå med farris!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #7 Skrevet 14. juli 2012 Neste gang: ta en paracett, bøtt innpå med vann før du legger deg og spis en god kvelds. Det er viktig at alkoholen ikke tørker ut kroppen, da blir hvertfall jeg drita-dårlig Dagen derpå hjelper det å ligge under ett pledd med film og snop Kom deg ut og gå en tur og få deg frisk luft. Det hjelper godt på! Eller som kjerringrådet sier: SLUTT å DRIKK! (googlet selv for en stund siden, og da måtte jeg neimen le da det kom en heks med pekefinger)
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 14. juli 2012 #8 Skrevet 14. juli 2012 Dusj vann smoothie med udo´s choice og coccosa Omega 3 vitaminer liten spasertur til en koslig cafe og spise grovt rundstykke med masse sunt på (føler det er litt detox i det) hehe Det gjør jeg så er det fit for fight, men om ingenting fungerer fungerer alltid ünderberger, det er urtealkohol og en liten flaske med det og du er YIIIHA back on the horse again.. Kanskje ikke lurt sånn i lengden og reparerer fyll med fyll, men hey en gang i blant er lov. jeg har det alltid i baderomsskapet, nattbordskuffen og toalettmapen
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 14. juli 2012 #9 Skrevet 14. juli 2012 Appelsinjuice, kaffe, pepsi max, paracet.. Alltid mye drikke.. Blir sjelden veldig fyllesyk, utenom hodepine, svimmelhet og tørst. Da hjelper dette. Ellers hvis du skal drikke rødvin, ta en zyrtec (?) før du begynner å drikke. Funker det, veldig mye godt rødt som gjør fy fadern så vondt dagen derpå Blir jeg mot formodning spyklein, er det bare å stå den av for min del :-/
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #10 Skrevet 14. juli 2012 resorb, en når du kommer hjem og en når du våkner!
Gjest Miryks Skrevet 14. juli 2012 #11 Skrevet 14. juli 2012 Stikk en finger i halsen og kast opp før du legger deg, hiv innpå noen glass vann og gjerne noe å spise. Ha en flaske vann ved siden av sengen og en paracet/ibux i tilfelle du kjenner hodepinen komme snikende.
Gjest SnabelA og Kitty Skrevet 14. juli 2012 #12 Skrevet 14. juli 2012 Var på fest i går og jeg er fremdeles like slapp og det er vondt å bevege seg Vel, min kur er å ikke drikke så ille at jeg blir så full at jeg blir syk av det dagen derpå... Eller ikke drikke i det hele tatt. Her kan det gå år mellom hver fest.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #13 Skrevet 15. juli 2012 Vann, alltid vann før man legger seg, og gjerne litt mat om man greier det, men vann før man sovner er det absolutt beste midlet mot bakrus sånn for fremtiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå