Gå til innhold

Det mest perverse du har gjort?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt sex med min svoger (gift med min søster) siden jeg var 14 år. Vi gjorde alt mulig, også i senga deres, og han lærte meg godt opp. Tror kanskje min søster vet det men hun har aldri sagt det direkte. Hun er ikke så glad i sex da.

De er forresten fortsatt gift.

Anonym poster: c9c652d39c15ee6cb13bc0b2fb2e9fd1

 

Kan du si meg ca hvor i landet du hører til?

 

Anonym poster: 73a6d114ccffea5718589ed431f07590

 

Østlandet.

 

Anonym poster: c9c652d39c15ee6cb13bc0b2fb2e9fd1

 

Jeg tror jeg vet veldig godt hvem du er! Og om jeg har rett, vet din søster om hva du og Kim har holdt på med...

 

Anonym poster: c6733d27eb2cf2f8477c4841e37d43b0

Her er det muligheter for skikkelig pussig stemning rundt julebordet ....

Fy faen !!! Hvem gjør sånn mot søsteren sin ?????

 

Når det begynte da hun var 14 så er det svogeren som er den perverse, ikke hun.

 

Anonym poster: 8c5d020c1233ddd597daef2f7e244c4e

Spørs hvor gammel svogeren er da .....

 

Om det er de to som jeg er overbevist om at det er (min x venninne og hennes svoger Kim) Så er de like perverse og like skyldige begge to, greit at kim var i 20årene da dette begynte, men denna dama/jenta (ho var jo jenta den gang) var/er det største felleshølet som finnes på disse kanter (på byen hver helg, både fre og lør og hjem med forskjellige karer hver dag) og innimelom alt dette var det da denne berømte Kim. Sexen mellom de begynte da søstra hennes og Kim var forlovet og fortsatte etter de ble gift. Og dere skulle ha sett hvordan ho igla seg inntil han og sendte sex mld til han osv.. Ringte alltid han for å få han til å hente henne på kvelden for å ha sex osv...

 

 

Anonym poster: c6733d27eb2cf2f8477c4841e37d43b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg og kjæresten driver og ekspreminterer med diverse...

Det lengste vi har gått hittill er vel at vi har bæsja på hverandre for så å smurt det utover oss :-P

Så har vi ganske røff sex, som inneholder både dildoer, but plug, strap bånd og div ;)

Og begge elsker sex'en

 

Anonym poster: f123b974e3f2c36444f524293c3bbeda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex med flere folk på samm dag.. Sorry men for meg er du ei hore da. Ser i tillegg for meg en skitten mus. Har man behov for mye sex å ikke har partner så fin deg en fast knulle venn. Spurte litt rundt i dag hos mine gutte bekjente hva de syntes om jenter som hadde pult flere gutter på sammme dag, jenter som dro med seg nytt mannfolk vær helg osv å de hadde samme mening som meg. Skittende horer de aldri kunne sett på som sin "jente" de ser på dere som ett bruk og kast

 

Anonym poster: 6e3cb8df5f93e2125d0c7225fec7b88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med min svoger (gift med min søster) siden jeg var 14 år. Vi gjorde alt mulig, også i senga deres, og han lærte meg godt opp. Tror kanskje min søster vet det men hun har aldri sagt det direkte. Hun er ikke så glad i sex da.

De er forresten fortsatt gift.

Anonym poster: c9c652d39c15ee6cb13bc0b2fb2e9fd1

 

Kan du si meg ca hvor i landet du hører til?

 

Anonym poster: 73a6d114ccffea5718589ed431f07590

 

Østlandet.

 

Anonym poster: c9c652d39c15ee6cb13bc0b2fb2e9fd1

 

Jeg tror jeg vet veldig godt hvem du er! Og om jeg har rett, vet din søster om hva du og Kim har holdt på med...

 

Anonym poster: c6733d27eb2cf2f8477c4841e37d43b0

Her er det muligheter for skikkelig pussig stemning rundt julebordet ....

Fy faen !!! Hvem gjør sånn mot søsteren sin ?????

 

Når det begynte da hun var 14 så er det svogeren som er den perverse, ikke hun.

 

Anonym poster: 8c5d020c1233ddd597daef2f7e244c4e

Spørs hvor gammel svogeren er da .....

 

Om det er de to som jeg er overbevist om at det er (min x venninne og hennes svoger Kim) Så er de like perverse og like skyldige begge to, greit at kim var i 20årene da dette begynte, men denna dama/jenta (ho var jo jenta den gang) var/er det største felleshølet som finnes på disse kanter (på byen hver helg, både fre og lør og hjem med forskjellige karer hver dag) og innimelom alt dette var det da denne berømte Kim. Sexen mellom de begynte da søstra hennes og Kim var forlovet og fortsatte etter de ble gift. Og dere skulle ha sett hvordan ho igla seg inntil han og sendte sex mld til han osv.. Ringte alltid han for å få han til å hente henne på kvelden for å ha sex osv...

 

 

Anonym poster: c6733d27eb2cf2f8477c4841e37d43b0

 

Når en fjortenåring er oppfører seg på den måten så er det vel en viss sannsynlighet for at det ligger en eller annen form for seksuell misbruk i fortida.

Catlady: Når svogeren lærer henne "grundig opp" så går jeg ut fra at han er godt inn i tjueårene og da synes jeg det passer å kalle ham pervers. Ser vi bort fra alder, og så er det jo faktisk han som er opptatt, og dermed "mest skyldig".

 

Anonym poster: 8c5d020c1233ddd597daef2f7e244c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex med flere folk på samm dag.. Sorry men for meg er du ei hore da. Ser i tillegg for meg en skitten mus. Har man behov for mye sex å ikke har partner så fin deg en fast knulle venn. Spurte litt rundt i dag hos mine gutte bekjente hva de syntes om jenter som hadde pult flere gutter på sammme dag, jenter som dro med seg nytt mannfolk vær helg osv å de hadde samme mening som meg. Skittende horer de aldri kunne sett på som sin "jente" de ser på dere som ett bruk og kast

 

Anonym poster: 6e3cb8df5f93e2125d0c7225fec7b88c

 

Jeg har heller ikke noen sans for den livsstilen, men gutter som forsyner seg med jenter de anser som "bruk og kast" er ikke noe bedre enn dama de bruker. Hun er i det minste ærlig: har sex fordi hun vil. De har sex med noen de anser som skitne.

 

Anonym poster: 8c5d020c1233ddd597daef2f7e244c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med min svoger (gift med min søster) siden jeg var 14 år. Vi gjorde alt mulig, også i senga deres, og han lærte meg godt opp. Tror kanskje min søster vet det men hun har aldri sagt det direkte. Hun er ikke så glad i sex da.

De er forresten fortsatt gift.

Anonym poster: c9c652d39c15ee6cb13bc0b2fb2e9fd1

 

Kan du si meg ca hvor i landet du hører til?

 

Anonym poster: 73a6d114ccffea5718589ed431f07590

 

Østlandet.

 

Anonym poster: c9c652d39c15ee6cb13bc0b2fb2e9fd1

 

Jeg tror jeg vet veldig godt hvem du er! Og om jeg har rett, vet din søster om hva du og Kim har holdt på med...

 

Anonym poster: c6733d27eb2cf2f8477c4841e37d43b0

Her er det muligheter for skikkelig pussig stemning rundt julebordet ....

Fy faen !!! Hvem gjør sånn mot søsteren sin ?????

 

Når det begynte da hun var 14 så er det svogeren som er den perverse, ikke hun.

 

Anonym poster: 8c5d020c1233ddd597daef2f7e244c4e

Spørs hvor gammel svogeren er da .....

 

Om det er de to som jeg er overbevist om at det er (min x venninne og hennes svoger Kim) Så er de like perverse og like skyldige begge to, greit at kim var i 20årene da dette begynte, men denna dama/jenta (ho var jo jenta den gang) var/er det største felleshølet som finnes på disse kanter (på byen hver helg, både fre og lør og hjem med forskjellige karer hver dag) og innimelom alt dette var det da denne berømte Kim. Sexen mellom de begynte da søstra hennes og Kim var forlovet og fortsatte etter de ble gift. Og dere skulle ha sett hvordan ho igla seg inntil han og sendte sex mld til han osv.. Ringte alltid han for å få han til å hente henne på kvelden for å ha sex osv...

 

 

Anonym poster: c6733d27eb2cf2f8477c4841e37d43b0

 

Når en fjortenåring er oppfører seg på den måten så er det vel en viss sannsynlighet for at det ligger en eller annen form for seksuell misbruk i fortida.

Catlady: Når svogeren lærer henne "grundig opp" så går jeg ut fra at han er godt inn i tjueårene og da synes jeg det passer å kalle ham pervers. Ser vi bort fra alder, og så er det jo faktisk han som er opptatt, og dermed "mest skyldig".

 

Anonym poster: 8c5d020c1233ddd597daef2f7e244c4e

 

For ikke å snakke om søsteren som er gift med denne mannen da.. Makan så naiv da.. Og om hun vet om det?? Og likevel fortsatt er gift med denne mannen....... Skjønner ikke hva folk tenker.. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gjort mye...

 

Gyn sex. hadde også kontakt med hobbygynekologen i Oslo. mistet kontakten så om noen har kontakt opplysninger på han eller en anne så rop ut!

 

Jeg benytter annledningen å ha sex på seminar, så mye evt så mange.

 

knullet på strand,

 

dogging.

 

jeg har et utsvevende sex liv og trives med det.

 

Anonym poster: 1d71785b1f4c001d1fb594933e464f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Sex på toget med mannen, sex på en terasse med mannen. Wetsex med mannen. Tror det er det verste :-/

 

Anonym poster: b8e3853292937255f69ff064340d7e9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex, på toalettet på videregående, i ett basseng (var ingen andre tilstede) i badstuen etterpå.

Jeg har hatt sex på buss en gang og jeg har hatt sex på en overnatting med koret, da alle sammen lå og sov på samme plass.

 

Dette i seg selv et litt kjedelig syns jeg, jeg har da onenert med sjampoflaske, agurk og normalt. Jeg har prøvd analt, men FY fader så vondt det var, så det gjør jeg ikke mere. Ellers er jeg veldig glad i vibratoerer i dag og ellers liker jeg hard og røff sex, men jeg liker å være i ett fast forhold før jeg har sex, har vel bare hatt sex 2 ganger med menn som det ikke ble noe forhold med.

 

Anonym poster: fec00c29b1dc2e547bbb36bf0981c0b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med min svoger (gift med min søster) siden jeg var 14 år. Vi gjorde alt mulig, også i senga deres, og han lærte meg godt opp. Tror kanskje min søster vet det men hun har aldri sagt det direkte. Hun er ikke så glad i sex da.

De er forresten fortsatt gift.

Anonym poster: c9c652d39c15ee6cb13bc0b2fb2e9fd1

 

Kan du si meg ca hvor i landet du hører til?

 

Anonym poster: 73a6d114ccffea5718589ed431f07590

 

Østlandet.

 

Anonym poster: c9c652d39c15ee6cb13bc0b2fb2e9fd1

 

Jeg tror jeg vet veldig godt hvem du er! Og om jeg har rett, vet din søster om hva du og Kim har holdt på med...

 

Anonym poster: c6733d27eb2cf2f8477c4841e37d43b0

Her er det muligheter for skikkelig pussig stemning rundt julebordet ....

Fy faen !!! Hvem gjør sånn mot søsteren sin ?????

 

Når det begynte da hun var 14 så er det svogeren som er den perverse, ikke hun.

 

Anonym poster: 8c5d020c1233ddd597daef2f7e244c4e

Spørs hvor gammel svogeren er da .....

 

Om det er de to som jeg er overbevist om at det er (min x venninne og hennes svoger Kim) Så er de like perverse og like skyldige begge to, greit at kim var i 20årene da dette begynte, men denna dama/jenta (ho var jo jenta den gang) var/er det største felleshølet som finnes på disse kanter (på byen hver helg, både fre og lør og hjem med forskjellige karer hver dag) og innimelom alt dette var det da denne berømte Kim. Sexen mellom de begynte da søstra hennes og Kim var forlovet og fortsatte etter de ble gift. Og dere skulle ha sett hvordan ho igla seg inntil han og sendte sex mld til han osv.. Ringte alltid han for å få han til å hente henne på kvelden for å ha sex osv...

 

 

Anonym poster: c6733d27eb2cf2f8477c4841e37d43b0

 

Når en fjortenåring er oppfører seg på den måten så er det vel en viss sannsynlighet for at det ligger en eller annen form for seksuell misbruk i fortida.

Catlady: Når svogeren lærer henne "grundig opp" så går jeg ut fra at han er godt inn i tjueårene og da synes jeg det passer å kalle ham pervers. Ser vi bort fra alder, og så er det jo faktisk han som er opptatt, og dermed "mest skyldig".

 

Anonym poster: 8c5d020c1233ddd597daef2f7e244c4e

 

For ikke å snakke om søsteren som er gift med denne mannen da.. Makan så naiv da.. Og om hun vet om det?? Og likevel fortsatt er gift med denne mannen....... Skjønner ikke hva folk tenker.. :-/

 

Høres ut som typisk spesiell familie, hele gjengen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg bodde noen mnd i en storby i Asia for en del år siden - og en kveld jeg var så superhøy på kokain, at jeg pulte to nigerianske dørvakter på toalettet på et utested- ikke samtidig, men rett etter hverandre. Han ene pulte meg i rompa også, hehe... 

Senere, utpå morrakvisten, tok jeg med meg en fyr hjem ( amerikaner), og hadde sex med ham..

 

På dansegulvet på Snorre-Kompaniet ( et utested i oslo på 90-tallet), dansa jeg veldig tett med en fyr, og åpna buksesmekken hans og begynte å runke ham...

 

Haha, nå kom jeg på en festlig historie... Var på en sånn eksotisk ferie, en liten gruppe som padlet rundt i karibien, mellom øde paradisøyer. Jeg var den eneste under 30, og det var 2 dritkjekke guider/reiseledere som jeg forgjeves prøvde å sjekke opp ( reiseselskapet hadde streng policy der, for å unngå søksmål etc).. Jeg gikk og var konstant kåt i 10 dager..

Men èn kveld, satte han ene seg oppi hengekøya, og la hånda mi i skrittet sitt - han var skikkelig hard, så vi løp bortover stranda i mørket, og jeg sugde ham :-).. Jeg var dritfornøyd!

Han gikk inn i teltet for å sove, og straks etter kom den andre guiden og satte seg oppi hengekøya... Det endte med at jeg sugde ham også, mens vi lå oppi der...

Jeg lå og fniste høyt for meg selv etterpå - for ingen av dem visste om hverandre.. ( jeg sniklytta utenfor teltet deres rett etterpå for å høre om det var noe de hadde avtalt, men fant ikke noe bevis for det..

 

Ble fingra i et telt 5500 moh i Andesfjellene - lå mellom to irer(?), og han som var gift fingra meg (inkl fingern med gifteringen på hihi), mens han andre sov. Kona hans var ikke med på turen.

 

Har mange andre sex-historier, men er jo ikke så mye kinky eller perverst - mest komisk..

 

 

 

 

 



Anonymous poster hash: 82512...f8b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg og kjæresten driver og ekspreminterer med diverse...

Det lengste vi har gått hittill er vel at vi har bæsja på hverandre for så å smurt det utover oss :-P

Så har vi ganske røff sex, som inneholder både dildoer, but plug, strap bånd og div http://www.klikk.no/forum/barnimagen/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/wink.png

Og begge elsker sex'en

 

Anonym poster: f123b974e3f2c36444f524293c3bbeda

"Røff sex som innebærer dildoer, strap-on pg butplugger?"

Hehe det er jo ganske grunnleggende sex da, mem hyggelig at dere koser dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex i kantina på ahus

Doggystyle i rulletrappen på Kløverhuset i Bergen

 

Stakkars de som skulle spise ved bordet vi hadde hatt oss på :P

 

Anonymous poster hash: edbed...262

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet som guide/vakt på et museum som ikke var så mye besøkt. Hadde sex med kjæresten i et av utstillingsrommene. Onanerte der flere ganger.

 

Onanert på bussen og på jobb (jobber som saksbehandler i kommunen).

 

Hatt sex med kjæresten på samme rom som venninna mi sov.

 

Hatt sex utendørs i en park mens folk passerte.

 

Hatt sex i en lekehytte i enn barnehage.

 



Anonymous poster hash: 6e9a7...da8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugde exen i bilen, da kjørte han i over 150 km/t på motorveien.

Sex på hyttetur, over alt i hele hytta. Folk fikk med seg det, for å si det sånn...

Slikka en fyr i rompa. Vi hadde sex maaange ganger

Sex i ei kirke (!) i Hellas. Herregud, jeg gremmes :P



Anonymous poster hash: ce5ab...51a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onanerte på jobb. Det var en butikk og det var på sommeren. Ikke mange mennesker var innom den dagen og jeg var sprengkåt. Håper ikke noen så meg da det var mange butikker i området. 

 

Da jeg var kjempeung så lot jeg hunden slikke meg i underlivet. Den slikket litt, men så var den ikke interessert mer. I tillegg begynte jeg å klø i underlivet. Ikke noe rart siden jeg er kjempeallergisk mot hund :) 



Anonymous poster hash: 24896...f25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har mange andre sex-historier, men er jo ikke så mye kinky eller perverst - mest komisk..

 

 

 

Kom med dem! Herlig!

 

Anonymous poster hash: a7e3d...a59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jobbet som guide/vakt på et museum som ikke var så mye besøkt. Hadde sex med kjæresten i et av utstillingsrommene. Onanerte der flere ganger.

 

Onanert på bussen og på jobb (jobber som saksbehandler i kommunen).

 

Hatt sex med kjæresten på samme rom som venninna mi sov.

 

Hatt sex utendørs i en park mens folk passerte.

 

Hatt sex i en lekehytte i enn barnehage.

 

 

Anonymous poster hash: 6e9a7...da8

 

Aha, er det derfor saksbehandling tar så himla lang tid? :P

 

Anonymous poster hash: 0abaf...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex i kantina på ahus

Doggystyle i rulletrappen på Kløverhuset i Bergen

 

Stakkars de som skulle spise ved bordet vi hadde hatt oss på :P

 

Anonymous poster hash: edbed...262

 

 

I rulletrappen?? :P

Det tar jo ikke mange sekundene å komme seg opp de trappene der.

 

Kan jo ikke ha vært i åpningstiden? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjæresten har wetsex. Jeg tisser han i munnen og han drikker det, og omvendt. Elsker når han tisser nedover meg ;) Drikker mengder vann timene før så det er helt uten farge og lukt sådan :)

 

Anonymous poster hash: 40e87...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest kinkye jeg har gjort er sex på en strand med en helt ukjent, men veldig kjekk mann, sugde eksen mens han kjørte bil, sex på/mot bilpanseret, sex i en park midt i Oslo (vi ble oppdaget av forbipasserende...), eksen begynte å ha sex med meg mens jeg sov og jeg likte det, så vi gjorde det flere ganger, begynt å runke kjærester i søvne, sugd en mann midt i en eng med en saueflokk(!) like ved, sex i salrommet med styreren av stallen mot gratis stallplass og sex med en totalt ukjent mann mens jeg var så beruset at jeg sov, husker nesten ingenting av kvelden... 

 

Ser frem til flere kinye opplevelser i fremtiden. 



Anonymous poster hash: 0c826...fd4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med min svoger ( mammaen til kjæresten) flere ganger. Hun synes jeg var så god med sex. Det var nydelig!



Anonymous poster hash: b61c7...279
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

 

Jeg har hatt sex med min svoger ( mammaen til kjæresten) flere ganger. Hun synes jeg var så god med sex. Det var nydelig!

 

Anonymous poster hash: b61c7...279

 

Unnskyld at jeg spør, men hvordan kan din kjærestes mor bli din SVOGER?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...