Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #1 Skrevet 14. juli 2012 Har hatt det i flere uker, men tenkte ikke på å spørre jordmor da jeg var der. Det er ikke hele tiden. Om jeg har satt, eller om jeg setter meg på huk eller skal knyte skoene, så kommer det. Er sjelden vondt, men kan være litt ømt. Først tenkte jeg på bekkenløsning, siden jeg har vondt i hoften også. Har likevel blitt litt i stuss etterhvert. Særlig da jeg leste "Uke for uke" her inne. Der står det at man skal være obs dersom det presser nedover i underlivet... Noen som er med på hva jeg mener? Grunn til bekymring? På forhånd takk for svar!
Dorrimor ♂♂ Skrevet 14. juli 2012 #2 Skrevet 14. juli 2012 Mm, er d ditt første eller andre svangerskap? Jeg hadde d mye slik m nr to, følte som om noen presset en neve nedover i underlivet mitt. Begynte når jeg gikk og så kom d oftere jo lengre jeg var på vei. Jeg fikk ekstra UL og samtale med gynokolog på sykehuset pga dette, var veldig bekymret. Da fikk jeg beskjed om at dette var veldig vanlig for flergangsfødende, m de sjekket for sikkerhetsskyld, og ingenting var galt. M hvis det bekymrer deg ville jeg ringt helsestasjonen og spurt om ikke jordmor kunne ringt deg opp eller tatt deg inn for en rask sjekk, ev ringt nr til sykehuset. Bedre m en sjekk for mye enn en for lite!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #3 Skrevet 14. juli 2012 Er første svangerskap, eller har vært gravid før (avsluttet i uke 12). Så er første gang jeg er så langt på vei... Jeg får vel ringe jordmor på mandag. Kjenner det endel når jeg trener også, så burde vel funnet svar på det...
Dorrimor ♂♂ Skrevet 14. juli 2012 #4 Skrevet 14. juli 2012 D var vel mest om du har født før jeg tenkte på, har du ikke d så er d kanskje mer uvanlig å ha d sånn? Trenger jo ikle bety noe, d er jo ulikt fra person til person, m jeg ville sjekket d opp sånn for sikkerhetsskyld.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #5 Skrevet 14. juli 2012 OK, skjønner. Jeg får sjekke det opp. Har ikke tenkt på det noe særlig før, har bare hatt det sånn liksom. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå