Gå til innhold

Flere tvillinger i november?


Helenee

Anbefalte innlegg

Vi var på rutine-ul for litt over en måned siden. Jeg må si sjokket var stort da jordmor etter en liten titt sa at vi måtte ha en opptelling. Er veldig glad for mine to små jenter i magen, men med en jente på snart 2 år fra før blir det noen tøffe måneder og år framover. Men tenk, så heldig vi er som får oppleve å få to barn på en gang?! De færreste gjør jo det!

 

Så; er det flere som venter tvillinger i november?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere med to jenter på vei!! :D Jeg har termin 12.november og venter en gutt og en jente:);) Fant det ut på en tilfeldig ultralyd i uke 7, så vi har hatt god tid til å venne oss til tanken allerede (selv om vi nok ikke aner hva vi går til, hehe).

 

Ta gjerne kontakt på inboks:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se det er flere :-) Jeg venter også tvillinger, gutt+jente med termin 22.11. Men blir sikkert litt før. Gratulerer med dobbel glede :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Vi er i akkurat samme båt! Vi har også en jente på 2 fra før og venter (antakelig) to til i november. Dette blir sirkus :-) Ta gjerne kontakt på innboksen hvis du vil. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jo flere av oss da! Så gøy! Her har vi vært på ferie i et par uker, så har ikke vært så aktiv her inne. Jeg bor i Halden, og har termin 25.nov. På Fredrikstad sykehus setter de i gang tvillinggravide senest i uke 38 hvis det ikke har startet av seg selv før den tid (eller man har blitt satt i gang av andre grunner tidligere) Hvordan er det på det sykehuset dere hører til? Noen som er interessert i å til å ha en gruppe på Facebook hvor vi kan dele erfaringer? Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hadde vært kjekt med en facebook gruppe:-) Jeg har også fått beskjed på Stavanger sykehus at det settes igang 2 uker før termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt lage en gruppe. De som vil kan jo sende meg fullt navn på privat melding, så legger jeg dere til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da har jeg laget en gruppe til oss på facebook. Har sendt en privat melding til dere som har kommentert her, om å legge meg til på facebook, så legger jeg dere til i gruppa. Velkommen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...