Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #1 Skrevet 14. juli 2012 Rakel? Tuva? Rachel? Anita? Anine? Athina? Runa?
☆☆☆ Skrevet 14. juli 2012 #3 Skrevet 14. juli 2012 Rakel - liker litt, selv om jeg ikke er fan av bibelnavn Tuva - fint Rachel - blir usikker på uttale, tenker man skriver Rakel om det er det man mener Anita - midt på treet Anine - nei Athina - nei Runa - et koselig navn
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 14. juli 2012 #6 Skrevet 14. juli 2012 Rakel - Nyderlig! Tuva - Pent navn Rachel - Ikke etter min smak Anita - Pent navn, som er "standar norskt" Anine - Huff, nei Athina - Heller ikke Runa - Enda et nyderlig navn
Von Hertelhofen Skrevet 14. juli 2012 #7 Skrevet 14. juli 2012 Synes alle er fine. Men rakel er bedre enn rachel.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #9 Skrevet 14. juli 2012 Har du vurdert vårull? Ja jeg har vurdert det og kom frem til at min datter nummer 15 skal få det navnet. Eller stusen takk for svarene vi har fått. Ser at mange rangerer de på samme måte som oss
zrah Skrevet 14. juli 2012 #14 Skrevet 14. juli 2012 Vårrull Begynner ikke dette å blit litt oppbrukt? Håper mannen din, evt dama, hiver deg på hue å rævva ut
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #16 Skrevet 14. juli 2012 Vårrull Begynner ikke dette å blit litt oppbrukt? Håper mannen din, evt dama, hiver deg på hue å rævva ut Det er flere som heter Emma, Rakel, Tuva og sofie. Vårull er ikke oppbrukt- det er unikt
Lettie Skrevet 14. juli 2012 #17 Skrevet 14. juli 2012 Vårrull Begynner ikke dette å blit litt oppbrukt? Håper mannen din, evt dama, hiver deg på hue å rævva ut Det er flere som heter Emma, Rakel, Tuva og sofie. Vårull er ikke oppbrukt- det er unikt Så behold det for deg selv da, ellers blir det like poppis som Emma om noen år, og det vil du vel ikke ha noe av?!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2012 #19 Skrevet 14. juli 2012 Av navnene du nevner likte jeg best Rakel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå