Sandana94 Skrevet 14. juli 2012 #1 Skrevet 14. juli 2012 http://www.barnombord.no/butikk.html#ecwid:category=1998501&mode=category&offset=0&sort=normal Funker den fint? Slik jeg husker det fra sist jeg var ute å fly, så var avstanden mellom setene mindre enn de viser på bildet. Eller? Blir det ikke litt liten plass? Men om den funker greit, så var det jo et genialt konsept da! Vi skal ut å fly i august, med sønnen vår på 6mnd. Han er ganske stor for alderen, men det stod at den kunne brukes opp til 11,4 kg, og han er 10, så det skal vel gå fint
Kamomille Skrevet 14. juli 2012 #2 Skrevet 14. juli 2012 Nei, jeg kan ikke se at dette produktet har noe for seg! Du har aldri hendene fri fordi du faktisk må holde barnet slik at det ikke faller ut/ruller rundt Hva når personen foran deg slår ned ryggen på setet? Hva når du trenger å bruke bordet forran deg (f.eks når du skal spise?. På kortere flyreiser holder det fint med en bæresele og resten a tiden kan du ha barnet på fanget. På lengre turer kan du bestille plass slik at du får bassinett/stol til barnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå